Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2012-2013 » Gelijkspel DSC10
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Mark Breton Mark Breton is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 13-03-2013
aantal berichten: 19

gelijkspel DSC 10 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hierbij het verslag van de wedstrijd RVC 3 - DSC10.

We begonnen de wedstrijd met 7 man, vanwege een late afmelding van Wilco. Hierdoor bleef het 7e bord leeg, en dus een 1 - 0 achterstand.

Een goed half uur later leek het op een verlies uit te draaien. Ik had zelf al meteen aan het begin een stuk weg gegeven, en ook Bert kwam een stuk achter te staan. Ernst stond echter een stuk voor, maar zijn tegenstander had wel erg veel aanval.

Gelukkig won Karel met een mooie combinatie zijn partij, en ook Arnt en Ernst wonnen hun partij direct daarna. Jordy moest helaas opgeven, en zo kwamen we op een 2 - 3 voorsprong. Ik stond zelf inmiddels voor, en ook Joop leek gewonnen te staan.

In tijd nood verloor Joop zijn partij helaas, en won ik, waardoor we al een punt binnen hadden. Bert zwoegde in tijd nood nog door voor de overwinning, maar helaas zat dat er niet meer in met de weinige minuten die hij over had. Zo speelden we dus gelijk in Voorburg, waardoor de kans op degraderen nu wel uitgesloten is.

15-03-2013 11:49 Mark Breton is offline Send an Email to Mark Breton Search for Posts by Mark Breton Add Mark Breton to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller