Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2011-2012 » Ted Barendse en Jan-Pieter de Vries Open Delfts Doorgeefschaakkampioen 2012
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Ted Barendse en Jan-Pieter de Vries Open Delfts Doorgeefschaakkampioen 2012 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted Barendse en Jan-Pieter de Vries hebben het Open Delfts Doorgeefschaakkampioenschap van 2012 gewonnen. In de finale versloegen ze Arno Wiersma, Ivar de Hoogt en Henrik Tamerus, die als drietal hadden meegespeeld.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

30-05-2012 00:55 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Ciprian Padurariu
actief DSC-lid


geregistreerd: 29-09-2009
aantal berichten: 61

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

For me it was the first time playing with these rules. The game is much slower than I was expecting, but I must agree it has more depth and is a lot of fun!

Actually, I enjoy the additional dynamics (compared to regular chess) and the team-play aspect - why don't we play doorgeefschaak more often!?

30-05-2012 14:15 Ciprian Padurariu is offline Send an Email to Ciprian Padurariu Search for Posts by Ciprian Padurariu Add Ciprian Padurariu to your Buddy List
Ivar de Hoogt Ivar de Hoogt is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 05-03-2011
aantal berichten: 147

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De enige reden die ik kan bedenken dat het niet vaker gespeeld wordt, is het feit dat je er minstens 4 personen voor nodig hebt, hetgeen op een reguliere clubavond de nodige complicaties met zich meebrengt.

As for why WE don't play it more often, that would be because you're never present at the club, Ciprian!

Anyway, het was een leuke avond, maar volgende keer ga ik misschien maar even wel geslapen hebben de nacht vantevoren. Dan ben ik misschien helder genoeg om op de klokken te letten. 'K heb ook meerdere malen de mazzel gehad net op tijd klaar te zijn. (mat met 9 seconden op klok; remise aangeboden krijgen met 8 seconden op klok; Ted die de verdediging tegen het dreigende mat miste terwijl ik 3 seconden op de klok had).

01-06-2012 12:29 Ivar de Hoogt is offline Send an Email to Ivar de Hoogt Homepage of Ivar de Hoogt Search for Posts by Ivar de Hoogt Add Ivar de Hoogt to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller