Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2011-2012 » Interne competitie (V5): Ted Barendse verstevigt koppositie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V5): Ted Barendse verstevigt koppositie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted Barendse heeft goede zaken gedaan in de A-groep. Hoewel hij zelf tegen Hora Vlam niet verder kwam dan remise, zag hij concurrent Gert Legemaat onderuit gaan tegen Kees van der Meer. Kees staat nu op minimale achterstand op Gert op de derde plaats.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Hora Vlam-Ted Barendse½-½
2Gert Legemaat-Kees van der Meer0-1
3Jan Peter van Zandwijk-Bob Voogt½-½
4Diederik van Heijgen-Ivar de Hoogt0-1
5Richard Oranje-Willem-Jan van den Broek1-0


In de B-groep gaat Richard Oranje souverein aan kop. Hij versloeg deze ronde Willem-Jan van den Broek. Walter Anema kwam niet in actie in blijft tweede. Corniel Nobel bezet na een overwinning op Frans Palm de derde plek, voor Martin Verolme. Martin won van Pieter Goossens.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Frans Palm-Corniel Nobel0-1
2Martin Verolme-Pieter Goossens1-0
3Arno Wiersma-Rob Smits0-1
4Henrik Tamerus-René Poots1-0
5Edgar Huisman-Cees Huygen0-1
6Albert Kemeling-Lucas ter Hall1-0


In de C-groep won koploper Lito van Reede van Jan Swart. Hij zag zijn achtervolgers niet in actie komen vanwege het veteranenkampioenschap en een externe wedstrijd. Simon Dirkse, Herman Zonderland en Dolf Mulder deden deze ronde goede zaken. Door hun overwinningen sluiten ze aan bij de kopgroep. Leo Zuijdgeest boekte een knappe overwinning op Kees Venema.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Jan Swart-Lito van Reede0-1
2Simon Dirkse-Paul van Riet1-0
3Herman Zonderland-Bram Lof1-0
4Dolf Mulder-Frans Smit1-0
5Leo Zuijdgeest-Kees Venema1-0
6Sergio de las Heras-Jan Torenstra1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

20-03-2012 02:18 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik mocht net als de vorige seizoenshelft aantreden tegen Frans Palm. Hij was kennelijk nog steeds beduusd van onze vorige ontmoeting waar hij in 11 zetten verloor.

Na 11 zetten liet hij zich dan ook ontvallen dat hij nog leefde. Sterker nog, hij had het beste van het spel na een grove onnauwkeurigheid van mij. Vandaar dat ik op zet 13 op de speculatieve toer ging:



En met 2½ uit 3 doe ik nu zowaar bovenaan mee. Glimlach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-03-2012 10:28 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

in mijn revanchepartij tegen de voorzitter kwam ik prima uit de opening met een pluspionnetje. die zou ik wel een keer kwijtraken maar dan wel in ruil voor activiteti of een andere pion. zoals het ging verwisselde vd broek de zetten en dat kost een volle toren. daarna nog 4 potje gevluggerd waarin de eerste van 4 overwinningen erg fraai was. Benieuwd wie uit de b-groep nog inde buurt gaat komen. Walter verder achterop door n.o.
De achtervolgers maken elkaar steeds af.

20-03-2012 11:18 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Richard
Benieuwd wie uit de b-groep nog in de buurt gaat komen. Walter verder achterop door n.o.

Tja, we zijn natuurlijk de zwaarste spelers uit de groep Sneeuwpop Sneeuwpop
Zolang je geen maaltijden overslaat Lekker! en alle snacks zonder knoeien Kots naar binnen werkt , zal zelfs het magische punten systeem je niet van een ruime voorsprong kunnen afhouden.
Idee Misschien dat we nog een keer tegen elkaar worden ingedeeld. Ik zal dan revanche nemen Gemeen, dan rol ik je op Rofl en zeg dan maar dag tegen de eerste plaats Doei

21-03-2012 22:29 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de eindsprint al ingezet Grijns Voordat jij dus op gang bent zijn we al over de finish. Geen idee of we nog een keertje mogen, ik dacht de laatste paar rondes wel. Ja! Maar dan moet je wel 2/3 punt al zijn ingelopen om het dan nog spannend te maken. Maar ach iedereen weet wie Joop Zoetemelk is Verward Tong en nummer 2 promoveert ook.

21-03-2012 22:51 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zo, de B-groep doet wonderen zie ik, Richard heeft weer praatjesGlimlach

21-03-2012 23:26 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm, wellicht dat dit lichtgewicht (en de huidige Joop Zoetemelk van de B-groep) roet in het eten kan gooien?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-03-2012 11:15 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoetemelk ... is dat geen eufemisme voor doping?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

23-03-2012 03:05 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller