Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2011-2012 » Interne competitie (V1): Voorjaarscompetitie van start
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V1): Voorjaarscompetitie van start Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep veranderde weinig in de top. Koploper Ted Barendse speelde een moeizame remise tegen achtervolger Gert Legemaat. Beide spelers handhaven zich daarmee op de eerste twee plaatsen. Ivar de Hoogt debuteerde met een knappe overwinning op Luciën van de Lisdonk. Sofya Blanter moest bij haar debuut in de A-groep haar meedere erkennen in Bob Voogt.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Gert Legemaat½-½
2Arno Wiersma-Kees van der Meer½-½
3Jan Peter van Zandwijk-Willem-Jan van den Broek1-0
4Ivar de Hoogt-Luciën van de Lisdonk1-0
5Sofya Blanter-Bob Voogt0-1
6Theo Rekveldt-Walter Anema0-1


In de B-groep wonnen de favorieten Walter Anema en Richard Oranje hun eerste partij. Theo Rekveldt en Rob Smits werden aan de zegekar gebonden. Simon Broos en Henrik Tamerus begonnen de voorjaarscompetitie met een remise. Van de promovendi won alleen René Poots; hij versloeg mede-promovendus Lucas ter Hall. Cees Huygen moest het hoofd buigen voor Frans Palm.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Richard Oranje-Rob Smits1-0
2Simon Broos-Henrik Tamerus½-½
3Corniel Nobel-Martin Verolme½-½
4Kees Korving-Edgar Huisman1-0
5Frans Palm-Cees Huygen1-0
6Coen Leentvaar-Joop van Ham1-0
7René Poots-Lucas ter Hall1-0


In de C-groep won favoriet Ton Vissers van debutant Sergio de las Heras. Een goede start was er verder voor Simon Dirkse, Lito van Reede en Ernst Hanewald. Zij wonnen hun eerste partij.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ton Vissers-Sergio de las Heras1-0
2Rob Scherpenisse-Simon Dirkse0-1
3Antoon Frehe-Lito van Reede0-1
4Paul van Riet-Ernst Hanewald0-1
5Herman Zonderland-Karel Vandenberghe½-½
6Bert Zwemstra-Bram Lof0-1
7Eric Wagter-Jan Torenstra1-0
8Jordy Krempel-Aad de Jong1-0
9Dolf Mulder-Jan Swart1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

14-02-2012 02:16 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Net als de vorige helft van de competitie, mocht ik aantreden tegen Martin De Bunker Verolme. Dit vriendelijke, gemoedelijke en sterk­schakende lid is van een degelijkheid waar je met een eenvoudige beton­schaar niet doorheen komt. Zo ook gisteren niet. Het werd wederom remise. In de hele partij heb ik een klein kansje gehad op meer, en dat heb ik gemist.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-02-2012 10:11 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller