Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2011-2012 » Interne competitie (N14): wit begint en wint
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N14): wit begint en wint Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De veertiende ronde van de interne competitie bracht een grote plusscore voor de witspelers. De witten boekten liefst 10 overwinningen, waar slechts twee zwarte overwinningen tegenover stonden.

In de A-groep won koploper Ted Barendse met wit tegen Walter Anema. Ciprian Padurariu boekte met wit eveneens een overwinning; hij was te sterk voor Bob Voogt. Hora Vlam was een van de twee zwartspelers die deze ronde won. Hora versloeg Hans Segers.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Walter Anema1-0
2Ciprian Padurariu-Bob Voogt1-0
3Diederik van Heijgen-Willem-Jan van den Broek½-½
4Richard Oranje-Derk Dekker1-0
5Hans Segers-Hora Vlam0-1


In de B-groep won koploper Ivar de Hoogt met wit van Kees Korving. Pieter Goossens en Sofya Blanter deelden het punt. Henrik Tamerus klom verder op de ranglijst door Theo Rekveldt te verslaan. Hji was de tweede zwartspeler die won deze ronde.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ivar de Hoogt-Kees Korving1-0
2Pieter Goossens-Sofya Blanter½-½
3Theo Rekveldt-Henrik Tamerus0-1
4Corniel Nobel-Frans Palm1-0
5Ton Vissers-Roel Visser½-½
6Felippo Sidoti-Arno Wiersma½-½


In de C-groep won koploper Cees Hugen met wit van Ernst Hanewald. Ook Paul van Riet won, hij versloeg Gabe Hoekstra. Karel Vandenberghe en Gerrit Bussmann deelden het punt.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Cees Huygen-Ernst Hanewald1-0
2Paul van Riet-Gabe Hoekstra1-0
3Karel Vandenberghe-Gerrit Bussmann½-½
4Leo Zuijdgeest-Eric Wagter1-0
5Joop van Ham-Dolf Mulder1-0
6Bram Lof-Jan Swart1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 24-01-2012 at 02:08.

24-01-2012 02:07 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteren had ik een zeer kort treffen met Frans Palm. Ik zat te suffen in de opening en was bang dat ik een hele slechte stelling moest gaan verdedigen. Na een enorme Pepermolen-waardige zet van Frans echter konden de stukken in de doos en had ik zowaar gewonnen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-01-2012 09:07 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Is Ted nou niet zeker van het winterkampioenschap? Het lijkt me wel toch? Bij voorbaat gefeliciteerd! Glimlach

24-01-2012 09:55 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Ciprian Padurariu
actief DSC-lid


geregistreerd: 29-09-2009
aantal berichten: 61

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Good point Martin. Congratulations, Ted!
Also, congratulations Hora, 13 games, 10 wins (10 wins!), no draws, no prisoners!

24-01-2012 14:28 Ciprian Padurariu is offline Send an Email to Ciprian Padurariu Search for Posts by Ciprian Padurariu Add Ciprian Padurariu to your Buddy List
Ivar de Hoogt Ivar de Hoogt is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 05-03-2011
aantal berichten: 147

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Om mijn voorgangers nog maar eens te quoten:

Gefeliciteerd, Ted! Een overtuigende, vooralsnog ongeslagen, koppositie!

Zelf hoefde ik gisteren niet veel te doen. Mijn tegenstander greep in de opening pijnlijk mis. Met dank aan Henrik voor het mij tonen van dit opmerkelijk systeem.

24-01-2012 15:48 Ivar de Hoogt is offline Send an Email to Ivar de Hoogt Homepage of Ivar de Hoogt Search for Posts by Ivar de Hoogt Add Ivar de Hoogt to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het wortel-systeem zeg maar? Of laat eens zien in DSC privé? :-)

25-01-2012 09:41 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was inderdaad wat jij het wortel-systeem noemt Glimlach

25-01-2012 11:04 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller