Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » DSC op Twitter
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC op Twitter Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zelf ben ik geen Twitter gebruiker, maar er zijn er genoeg die dat wel zijn. Vandaar dat ik mij afvroeg of er iemand zich geroepen voelt om namens DSC een Twitter-account te beheren.

Ik heb vast een Twitter-blokje op de homepage gezet (waar nu wielren-nieuws in staat, maar dat gaat dus hopelijk snel veranderen).

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-10-2011 08:48 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben niet zo'n Twitter-fan, maar ik kan er wel voordelen van zien. Ik zou het echter alleen toevoegen als we er ook actief iets mee gaan doen; dit ziet er raar uit.

Wat mij betreft dus alleen doen als het bestuur zich aangesproken voelt; zij zijn degenen die de content er op moeten zetten, toch?

28-10-2011 22:57 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je zou de nieuwsberichten door kunnen geven via Twitter. Maar ik denk dat de Twitteraars onder ons ook wel de site volgen of een RSS begrijpen Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

29-10-2011 16:53 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller