Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2011-2012 » Interne competitie (N4): Gert Legemaat pakt koppositie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N4): Gert Legemaat pakt koppositie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Clubkampioen Gert Legemaat heeft de koppositie overgenomen. In de vierde ronde won hij van Willem Broekman, en zag zijn concurrenten Kim Meulenbroek en Jan Peter van Zandwijk remise spelen. Ted Barendse deed eveneens goede zaken met een overwinning op Bob Voogt. Jolle Lont blijft goed presteren in de A-groep; deze keer vesloeg hij Richard Oranje.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Kim Meulenbroek-Jan Peter van Zandwijk½-½
2Gert Legemaat-Willem Broekman1-0
3Bob Voogt-Ted Barendse0-1
4Jolle Lont-Richard Oranje1-0
5Luciën van de Lisdonk-Willem-Jan van den Broek½-½
6Walter Anema-Ciprian Padurariu0-1


In de B-groep boekte Sofya Blanter een knappe overwinning op Henrik Tamerus, die een tussenschaakje over het hoofd zag. Pieter Goossens en Arno Wiersma speelden een regelmatige remise. Ivar de Hoogt deed goede zaken door in zijn partij tegen Pieter Hofstee de in de opening gewonnen pion te verzilveren.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Sofya Blanter-Henrik Tamerus1-0
2Pieter Goossens-Arno Wiersma½-½
3Pieter Hofstee-Ivar de Hoogt0-1
4Albert Kemeling-Edgar Huisman0-1
5Frans Palm-Joop van Ham1-0


In de C-groep blijven Lucas ter Hall en Bram Lof het uitstekend doen. Tegen de routiniers Cees Huygen en Gerrit Bussmann speelden ze remise. Paul van Riet klom na een overwinning op Frans Smit flink. En Ernst Hanewald wist Jordy Krempel te verschalken.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Lucas ter Hall-Cees Huygen½-½
2Gerrit Bussmann-Bram Lof½-½
3Paul van Riet-Frans Smit1-0
4Simon Dirkse-Rob Scherpenisse0-1
5René Poots-Leo Zuijdgeest1-0
6Herman Zonderland-Dolf Mulder½-½
7Jan Swart-Eric Wagter½-½
8Bert Zwemstra-Jan Torenstra½-½
9Ernst Hanewald-Jordy Krempel1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Untagonklik on 11-10-2011 at 01:06.

11-10-2011 01:04 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Remise tegen Dolf Mulder Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb een lekker potje gespeeld tegen Dolf Mulder. Heb het idee dat ik beter uit de opening kwam, had continu druk op zijn stelling, maar kon de winst niet vinden. Uiteindelijk zelfs met een pion minder het eindspel in. Dat wist ik gelukkig remise te houden. Met ieder tien minuten op te klok, volgens mij een terechte remise.
Ik zal er a.s. donderdag eens naar laten kijken Ja!

__________________
www.zonderland.nl Prodent

11-10-2011 22:01 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller