Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2011-2012 » Planning partijanalyse avonden?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Planning partijanalyse avonden? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wanneer is de volgende partij-analyse avond?
Ik zie nog geen planning in de agenda staan, maar de vorige is denk ik al een maand geleden.

10-10-2011 09:08 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zat met dezelfde vraag en wou het daar vanavond even over hebben. Voor de planners (Ted?): de agenda op de site van Prometheus is actueel.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

10-10-2011 13:39 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Is het de bedoeling dat het tijdens de interne gehouden wordt, of juist in de andere weken?
De vorige keer was het geloof ik in de 'andere week', maar gezien het feit dat het aantal deelnemende Promethanen vooralsnogtegen (lijkt) te vallen, valt er voor de 'interne week' misschien toch ook wel wat te zeggen?

(Wellicht wat efficienter in verband met overhead openen/sluiten/bar en ook wat gezelliger. Als je de deuren dicht doet kun je het makkelijk naast elkaar doen. Wellicht zelfs een partij analyseren die net klaar is)

Uitgaande van een week zonder interne: 13 oktober (deze week dus) de enige mogelijkheid. Is dat nog haalbaar?
Ik zou wel kunnen, kan Joost wel even vragen, JW zit nu in buitenland dus zal niet kunnen.

10-10-2011 14:10 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb zelf liever een avond dat er geen interne is, want dan kan ik zelf meedoen. Ook Bert Zwemstra, Jan Torenstra en Hans Hendriks kunnen dan niet meedoen.
(En we zitten nu al met 3 trainers op 1 deelnemer Tong)

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

10-10-2011 23:04 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Jolle Jolle is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 06-10-2008
aantal berichten: 16

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben erbij donderdag :-).

Misschien kunnen we voor november wat eerder een dag prikken? Ik stel bij deze 10 november voor.

12-10-2011 10:22 Jolle is offline Send an Email to Jolle Homepage of Jolle Search for Posts by Jolle Add Jolle to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller