Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2011-2012 » 17 september: uitwedstrijden DSC 1-4
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

17 september: uitwedstrijden DSC 1-4 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zaterdag 17 september spelen de eerste vier DSC teams hun eerste wedstrijd in de KNSB competitie:

Veldhoven - DSC1
Fischer Z (Amsterdam) - DSC2
ASC (Alphen a/d Rijn) - DSC3
Goes - DSC4

16-09-2011 13:02 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 341

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC3 verslaat ASC met 4,5-3,5!!
Winst voor Ciprian, Ivar en Henrik.
Remise voor Kees vd Meer, Onno en Roland
Verlies voor Kees Voorberg en Jan-Pieter Vos.
Verslag volgt later...

17-09-2011 20:29 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben een oude schaker
Niet zoveel meer waard
Vandaag werd ik zelfs uitgelachen
Door mijn eigen Paard...

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

17-09-2011 20:31 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Ivar de Hoogt Ivar de Hoogt is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 05-03-2011
aantal berichten: 147

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

^^ leuke partij, win het eindspel met een stuk achter (tegen 2 pionnen, later in het eindspel 1). Ik zal later deze week proberen het eindspel hier online te zetten.

17-09-2011 22:27 Ivar de Hoogt is offline Send an Email to Ivar de Hoogt Homepage of Ivar de Hoogt Search for Posts by Ivar de Hoogt Add Ivar de Hoogt to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller