Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2010-2011 » David van Kerkhof trakteert deelnemers op Evansgambiet
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

David van Kerkhof trakteert deelnemers op Evansgambiet Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

David van Kerkhof bracht in tijdens de derde avond van het Zomervarianten Ontdekkingstoernooi het Evansgambiet op het bord. In dit gambiet geeft wit snel enkele pionnen, hetgeen mooie aanvalskansen kan opleveren.

wit is aan zet


Een uitgebreid verslag en de uitslagen zijn te vinden op de toernooiwebsite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-07-2011 01:42 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

?

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 26-07-2011 at 09:07.

26-07-2011 09:02 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Smile Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De schaakmeester introduceerde de stof of een interactieve manier. Dat waardeer ik.
Een van de toehoorders / deelnemers was extra interactief, waarop de lesgever sprak: "Ik wil graag het woord voeren".

Ik heb dat even op me laten inwerken. Ik vermoed dat ik dat type argument nimmer gebruikt heb.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 26-07-2011 at 09:03.

26-07-2011 09:03 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller