Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2010-2011 » Open Delfts Doorgeefschaakkampioenschap voor Stefan Buchly & Han Baas
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Open Delfts Doorgeefschaakkampioenschap voor Stefan Buchly & Han Baas Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Stefan Buchly en Han Baas hebben het Open Delfts Doorgeefschaakkampioenschap 2011 gewonnen. In de barrage versloegen ze het andere Zoetermeerse duo Hans Minnema en Rens Minnema.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

15-06-2011 00:29 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was wederom gezellig gisteren. Ik was zo enthoussiast in het willen deelnemen dat ik twee mensen had gevraagd om met mij te doorgeef­schaken. Uiteindelijk deden beide heren samen mee, en was Arno de partner van mijn dromen.

Na een lange reeks 1-1’s op rij, verloren we oppeens twee maal. De laatste twee ronden wisten we ook nog twee maal te winnen. Mooi op 50 procent, maar gelukkig zonder een melkpak in de wacht te slepen. Glimlach Bovenal uitermate gezellig.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-06-2011 14:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller