Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2010-2011 » DSC8 van bord gevaagd
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

DSC8 van bord gevaagd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vorige week donderdag speelde DSC8 tegen DD 6. Het werd een avond om snel te vergeten, want de einduitslag werd 7-1 in het voordeel van DD. Slechts 2 remises konden wij noteren op naam van Antoon en Edgar. Alle overige spelers moesten het onderspit delven. Hierbij was er een duidelijk krachtsverschil waar te nemen.
Botwinnik staat eerste en maakt de meeste kans op promotie. DSC8 staat gedeeld derde van onder met Rijswijk 4 dat niet meer in actie komt. Gezien onze plaats op de ranglijst zal het 8e in de laatste ronde alle zeilen moeten bijzetten tegen WSC 4 (2e en nog promotiekanshebber) om degradatie te ontlopen.

 DD 61611-DSC814997-1
1(Onbekende Speler)1750-S. Dirkse15581-0
2F.F. van Kampen1699-A.P. Frehe1577½-½
3R.T. Wiegerink1638-E. Huisman1660½-½
4A.J. van Weel1595-R.P Poots14761-0
5M. van Herpen1568-R. Scherpenisse14601-0
6J.E.F. Kaan1571-L. van Reede14511-0
7D.V. Karagantcheff1600-H. Zonderland14491-0
8C. Tesselaar1595-B. v/d Willik13581-0

This post has been edited 5 time(s), it was last edited by Rene Poots on 09-03-2011 at 22:02.

09-03-2011 10:45 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb in de tekst Botwinnik 4 maar vervangen door DD 6.

Jammer dat het achtste het niet gered heeft, maar gezien het grote ratingverschil is het niet heel vreemd. Hopelijk kan DSC8 in de laatste wedstrijd voor een stuntje zorgen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

09-03-2011 13:05 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vervolgens heb ik het topic maar even onder externe competitie gezet. Knipoog

Maar goed, jammer dat het zo'n zware afstraffing is geworden. Hoe terecht (gezien het ratingoverwicht) ook, het is nooit leuk.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-03-2011 15:32 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Antoon Frehe Antoon Frehe is a Male
webcommissie




geregistreerd: 08-02-2006
aantal berichten: 109

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er zijn 2 dingen die ik me herinner van die avond. De eerste is de reis ernaar toe en het tweede is natuurlijk de partij zelf. Het is erg prettig als je zelf niet hoeft te rijden bij een uitwedstrijd en het aardige is dat je dan ook eens ergens komt waar je zelf niet aan gedacht had. Zelf zou ik gewoon over de A13 en de utrechtsebaan, de Mauritskade, om het vredespaleis heen rijden. Maar wij reden over de Phoenixstraat, bij de gist langs, lange kleijweg, dwars door de plaspoelpolder en daarna was ik t heel lang kwijt totdat ik plotseling de vaillantlaan herkende en de emmakade en de laan van meerdervoort. Bijzonder.

__________________
Ignorance and envy will fuel rumors that get repeated until they morph into common knowledge. (dilbert)

10-03-2011 10:35 Antoon Frehe is offline Send an Email to Antoon Frehe Homepage of Antoon Frehe Search for Posts by Antoon Frehe Add Antoon Frehe to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller