Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2010-2011 » Zesde Zonnetje in Huis-toernooi weer een en al gezelligheid
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Zesde Zonnetje in Huis-toernooi weer een en al gezelligheid Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook bij de zesde editie van ’t Zonnetje in huis benefiet schaaktoernooi was weer één brok gezelligheid. Negen ronden lang werd gelachen, gedronken, genoten, gebabbeld, en o ja, ook nog geschaakt. Helaas kwam er na 9 ronden weer een einde aan het toernooi.

Zonnetje in Huis benefiet schaaktoernooi 2011
Zonnetje in Huis benefiet schaaktoernooi 2011


Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite. Met dank aan Henk Greevenbosch voor de foto's.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

06-03-2011 16:39 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met dank aan organisatoren, sponsoren, deelnemers en familie / vrienden van Nico die de middag weer zeer de moeiete waard maakten.

Kijk ik over de eindstand heen?

06-03-2011 17:32 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Upperdog
Kijk ik over de eindstand heen?


Ja, die staat levensgroot in het verslag! Knipoog

Ik heb het verslag in een aantal stappen geplaatst, en ben tussentijds nog even de stad in geweest en bij het PK Basisscholen (dat vandaag in het denksportcentrum was binnen) gelopen. De foto's van Henk Greevenbosch (waarvoor heer lerg bedankt!) moeten ook nog.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

06-03-2011 17:49 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Foutje, ik zit op de verkeerde pagina.

__________________
Mopper

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Van Dop on 07-03-2011 at 23:30.

07-03-2011 23:25 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller