Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2010-2011 » Interne competitie (N12): Gert Legemaat loopt uit
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N12): Gert Legemaat loopt uit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Koploper Gert Legemaat is in de twaalfde ronde van de interne competitie uitgelopen. Gert versloeg Hora Vlam, en zag achtervolger Richard Oranje kopje onder gaan tegen Jan Peter van Zandwijk.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Gert Legemaat-Hora Vlam1-0
2Jan Peter van Zandwijk-Richard Oranje1-0
3Rob Smits (J)-Bob Voogt (B)½-½
4Pieter Goossens-Ted Barendse0-1
5Henrik Tamerus-Theo Rekveldt1-0
6Gerrit Bussmann-Ton Vissers0-1


In de B-groep kwam de koploper niet in actie. Jan-Pieter de Vries debuteerde met een overwinning op Willem-Jan van den Broek. Arno Wiersma deed goede zaken door Frans Palm te verslaan.

Groep B
 wit zwartuitslag
1Jan-Pieter de Vries-Willem-Jan van den Broek (B)1-0
2Frans Palm-Arno Wiersma0-1
3Albert Kemeling-Rob Scherpenisse1-0
4Jolle Lont (J)-Kees Venema (B)1-0
5Simon Dirkse (B)-Sofya Blanter (J)½-½


In de C-groep deed Herman Zonderland de beste zaken. Hij versloeg Paul van Riet. Koploper René Poots speelde remise tegen Cees Huygen, maar zag op Herman na alle achtervolgers ook een half punt laten liggen.

Groep C
 wit zwartuitslag
1René Poots-Cees Huygen½-½
2Paul van Riet-Herman Zonderland0-1
3Dolf Mulder-Antoon Frehe½-½
4Jordy Krempel-Edgar Huisman1-0
5Lito van Reede-Eric Wagter1-0
6Jan Swart-Kees van Beest0-1


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

18-01-2011 02:39 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Antoon Frehe Antoon Frehe is a Male
webcommissie




geregistreerd: 08-02-2006
aantal berichten: 109

overwegingen van een achtervolger in groep c Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteren kreeg ik een hele goede kans om iets dichter bij promotie naar de b groep te komen. Helaas, ik liet de kans liggen. Gestrand op techniek vrees ik. Moet leren leven met dit hiaat in mijn vermogens. It is net oars.

__________________
Ignorance and envy will fuel rumors that get repeated until they morph into common knowledge. (dilbert)

18-01-2011 14:08 Antoon Frehe is offline Send an Email to Antoon Frehe Homepage of Antoon Frehe Search for Posts by Antoon Frehe Add Antoon Frehe to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Overwegingen van iemand die door velen hardnekkig gevolgd wordt ;-) Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteren een mooie pot gespeeld tegen Paul van Riet. Om op de tweede plaats te blijven deed ik goede zaken. Eeneider om mij heen speelde remise. Hieronder de partij:

__________________
www.zonderland.nl Prodent

18-01-2011 22:18 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller