Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » 27 en 31 augustus en 3 september 2010 Druivenschaaktoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

27 en 31 augustus en 3 september 2010 Druivenschaaktoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Al meer dan 60 jaar wordt het schaakseizoen in het Westland geopend met het Druivenschaaktoernooi. Dit bijzonder gezellige toernooi wordt eind augustus / begin september gespeeld in Naaldwijk. Er is een toernooi van volwassenen en toernooi voor jeugdspelers.


DSC-ers die meedoen:

  • Kees van der Meer
  • Arno Wiersma
  • Simon Broos
  • Ton Vissers
  • Coen Leentvaar
  • Kees Venema
  • René Poots
  • Gerrit Bussmann



Kijk voor meer informatie op de toernooipagina.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

30-07-2010 15:04 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als er viertallen worden opgesteld, er het aantal DSC-ers is niet door vier deelbaar zonder rest, zou ik er vrede mee hebben als ik er niet bij hoorde.
Ik taxeer, gezien de deelnemerslijst, dat de kans dat ik 'mijn' groep win, bescheiden is.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

23-08-2010 12:18 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zou je niet eerst afwachten in welke groep je wordt ingedeeld Kees? Knipoog
De inschrijving is nog niet gesloten; in de laatste week komen vaak nog veel aanmeldingen.

Daarnaast gaat er uiteraard nog (minimaal) 1 DSC-er extra meedoen, zodat we 2 teams in kunnen schrijven.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

23-08-2010 12:22 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Deze draad is gesloten voor reacties. De belevenissen van de DSC-ers bij het Druivenschaaktoernooi zijn te lezen in deze draad.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

28-08-2010 20:10 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller