Delfts Schaakforum » Overig » Internet » premove or no premove
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Antoon Frehe Antoon Frehe is a Male
webcommissie




geregistreerd: 08-02-2006
aantal berichten: 109

premove or no premove Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beste mensen, Vanavond werd ik op een van de internetschaakcafe weer eens lekker uitgescholden omdat ik premove gebruik. Ik heb er zelf nooit zo overna gedacht of dat nu vals spelen is of niet. Met een paar seconden op de klok red ik er net zo vaak potjes mee als dat ik er onrepareerbare blunders mee maak.

Ik ben zelf geneigd te zeggen dat er niets mis mee is in supersnelle potjes. Wie vindt er dat ik vals speel en waarom dan?

__________________
Ignorance and envy will fuel rumors that get repeated until they morph into common knowledge. (dilbert)

30-03-2010 22:03 Antoon Frehe is offline Send an Email to Antoon Frehe Homepage of Antoon Frehe Search for Posts by Antoon Frehe Add Antoon Frehe to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

"If you can't stand the heat ... "

Ik ken het internetschaakcafé niet, maar er is vast een ignore-list, en die zou ik bij herhaald gescheld gebruiken. Over het algemeen moet ik er om lachen. Als je er niet tegen kunt om zo gevlagd te worden, moet je maar een ander spelletje of een andere tijdsinstelling gebruiken Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

30-03-2010 22:56 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het is gewoon een feature, dus is het toegestaan.
Ik vind het niet eens twijfelachtig trouwens, ook moreel niet.

Wat ik moreel wel vervelend vind zijn die mensen die hun stukken met schaak offeren om je door je vlag te tanken.

30-03-2010 22:57 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, als het een feature is dan is het toegestaan.

Maar is er geen remedie om de chatfunctie oid gewoon UIT te zetten? Ik heb dat op de site waar ik alleen in turn-based mode speel (lees x aantal minuten/uren/dagen per zet) ook uitgezet. Ideaal.

31-03-2010 07:41 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Antoon Frehe Antoon Frehe is a Male
webcommissie




geregistreerd: 08-02-2006
aantal berichten: 109

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra

Ik ken het internetschaakcafé niet,)


Ik doelde op fics. www.freechess.org. Ik zit daar al sinds 1995. Het is volgens mij nauwelijks veranderd in die tijd. Een van de grappige dingetjes daar is dat ie aangeeft hoeveel % van mijn leven ik daar aanwezig ben, en wel 3.1%, maar dat terzijde.

__________________
Ignorance and envy will fuel rumors that get repeated until they morph into common knowledge. (dilbert)

31-03-2010 07:47 Antoon Frehe is offline Send an Email to Antoon Frehe Homepage of Antoon Frehe Search for Posts by Antoon Frehe Add Antoon Frehe to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller