Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2009-2010 » DSC3 verliest voorlaatste wedstrijd
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

DSC3 verliest voorlaatste wedstrijd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC3 heeft haar wedstrijd tegen titelkandidaat Bergen op Zoom met 2½-5½ verloren.

Later meer

29-03-2010 08:29 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het verlies van DSC3 tegen Bergen op Zoom kwam op een geleidelijke wijze tot stand. Er heeft geen moment een winst van een of twee matchpunten in gezeten helaas.
Doordat de andere twee degradatiekandidaten (ASV2 en Botwinnik) wel ieder matchpunten pakten staan we nu ongedeeld laatste en moeten we de laatste ronde winnen voor lijfsbehoud! Tegenstander is dan Botwinnik. Maar zelfs bij winst blijven we van anderen afhankelijk....

Hieronder de persoonlijke scores:

DSC Delft - Bergen op Zoom 2½ - 5½

1. Buzing,P.C.(Pieter) 2069 Severijnen,J.A.P.(Arjon) 2144 ½ - ½
2. Lisdonk van de,L.P.J.A.(Lucien) 1967 Brande Van Den,W.(Werner) 2265 0 - 1
3. Meer van der,K.(Kees) 1985 Minyeyevtsev,S.(Semen) 2105 0 - 1
4. Zandwijk van,J.P.(Jan-Peter) 2077 Schouten,F.(Freek) 2100 1 - 0
5. Vegt van der,S.J.(Seth) 1990 Herck Van,M.(Marcel) 2021 ½ - ½
6. Broek van den,W.J.(Willem-Jan) 1949 Blom,M.H.M.(Martijn) 2004 0 - 1
7. Voorberg,K.(Kees) 1957 Peleman,T.(Tony) 2058 0 - 1
8. Goossens,P.A.(Pieter) 1958 Havermans,A.J.C.(John) 1983 ½ - ½

29-03-2010 09:49 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
jan willem duijzer
forumlid


geregistreerd: 05-03-2009
aantal berichten: 13

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat wordt een leuke slotdag op 17 april! Botwinnik 1 is al eens uit de KNSB gedegradeerd met 7 punten, nu misschien met 8 punten.
Ik verheug me sowieso op de promotieklasse van volgend seizoen. Botwinnik is er met minimaal 1 team weer bij. Ben benieuwd hoe de HSB het oplost met al die degradanten. Misschien moeten we een "HSB-topklasse" gaan vormen met zes teams die een dubbelrondige competitie uitvechten.

29-03-2010 13:54 jan willem duijzer is offline Send an Email to jan willem duijzer Search for Posts by jan willem duijzer Add jan willem duijzer to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

@jan willem duijzer: niet zo negatief. Knipoog

De HSB reglementen schrijven versterkte degradatie voor, als het aantal promotie­klasse­teams boven de 10 zou komen. Als ik mij niet vergis, wordt er dan automatisch 'afgeroomd' tot 8 teams.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

29-03-2010 16:01 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm, ik dacht tot 10 Glimlach

29-03-2010 17:09 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de LeiSB PromKlasse hebben we nu 9 teams. Omdat ook Oegstgeest 2 dit jaar gedegradeerd is, gaan er dit jaar 3 teams uit de PK degraderen: met de 2 promovendi uit de 1e klasse zitten we dan volgend jaar weer met 8.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

29-03-2010 17:30 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat Jan Peter dat lastige toreneindspel nog gewonnen heeft. Niet alle toreneindspelen zijn remise, dat blijkt wel weer.

__________________
Mopper

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Van Dop on 30-03-2010 at 20:06.

30-03-2010 00:29 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller