Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Zondag 6 december NK Snelschaak voor Clubteams
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Zondag 6 december NK Snelschaak voor Clubteams Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zondag 6 december organiseert HMC Calder het NK Snelschaken voor clubteams. Om mee te doen moet je ook extern spelen voor de club meen ik.
Ze hebben een A-groep voor KNSB-viertallen en een B-groep voor onderbondsteams.
Er worden 13 ronden gespeeld met 7 minuten p.p.p.p.

Bij DSC1 had ik afgelopen zaterdag gelobby'd. Voorlopig heb ik Marten Wortel en ondergetekende die mee willen doen, alsmede Joram onder voorbehoud.
Ik heb alvast een A-team aangemeld omdat de inschrijving snel ging. Zijn er mensen die ook mee willen doen? Bij voldoende animo kan ik kijken of er nog andere A- of B- teams ingeschreven kunnen worden, maar met name voor de A zullen we snel moeten zijn.

De kosten zijn 30 per A-viertal en 20 euro per B-viertal. Je kunt per team eventueel een 5e speler inschrijven.
Toernooisite:http://portaal.calder.nl/nk/index.html

06-11-2009 13:11 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteren hoorde ik wel wat positieve geluiden. Wie meldt zich aan?

10-11-2009 21:22 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Bob
actief DSC-lid


geregistreerd: 10-05-2009
aantal berichten: 80

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik wil graag meedoen.

14-11-2009 16:16 Bob is offline Send an Email to Bob Search for Posts by Bob Add Bob to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ěk heb nu 5 spelers (Joram, Marten, Richard, Bob en ondergetekende). Wie volgt om er twee teams van te maken? Ik mis nog enkele erkende snelschaakliefhebbers Glimlach

19-11-2009 00:49 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller