Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2008-2009 » Interne competitie (V11): Verschillen in de top verkleind
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V11): Verschillen in de top verkleind Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de elfde ronde van de interne competitie zijn de verschillen in de top verkleind. Richard Oranje deed de beste zaken; hij was de hoogstgeklasseerde speler die won. Koploper Ted Barendse verloor, en achtervolgers Joram op den Kelder en Gert Legemaat speelden remise.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Ted Barendse-Kim Meulenbroek0-1
2Gert Legemaat-Joram op den Kelder½-½
3Hans Segers-Richard Oranje0-1
4Kees van der Meer-Bob Voogt½-½
5Theo Rekveldt-Jan Peter van Zandwijk0-1
6Pieter Buzing-Hora Vlam½-½
7Simon Broos-Pieter Goossens½-½



Groep B
 wit zwartuitslag
1Martin Verolme-Frans Palm1-0
2Antoon Frehe-Jan-Pieter de Vries0-1
3Jolle Lont-Simon Dirkse1-0
4Coen Leentvaar-Kees Korving0-1
5Lito van Reede-Roland ten Have0-1
6René Poots-René Torenstra0-1
7Jan van de Donk-Pieter Hofstee0-1


Groep C
 wit zwartuitslag
1Kees Venema-Edgar Huisman½-½
2Sofya Blanter-Gerrit Bussmann1-0
3Albert Kemeling-Aad de Jong1-0
4Paul van Riet-Dolf Mulder1-0
5Leo Zuijdgeest-Steven van der Weele1-0
6Mike Dolle-Bert Zwemstra0-1

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 19-05-2009 at 09:14.

19-05-2009 04:13 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

RE: Interne competitie (V11): Verschillen in de top verkleind Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Koploper Ted Barendse speelde remise, en


Volgens het tabelletje niet Verward

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

19-05-2009 04:30 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

het was ditmaal een zwarte dag in de a-groep Ja!
ted verloor inderdaad van kim. de andere topper tussen joram en gert eindigde in remise, waarbij volgens het stukje analyse wat ikz ag gert daarmee goed weg kwam. Ik won zelf van hans na een foutenfestival van zijn kant. in de slotstelling ging ik een derde stuk incasseren. Het wordt een spannend slot van de competitie met nog minimaal vier kandidaten voor de titel.

19-05-2009 07:50 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toen alle witten wonnen, vorige week, had ik zwart, en nu alle zwarten winnen, heb ik wit.
Ik word dus zwaar benadeeld door de indeling!

Ik had een diepe combinatie voor Bobby Voogt uitgedacht; de grap komt pas na de eerste schermutselingen. Bobby doorzag het! Hij nam niet terug en speelde (naar ik vermoed) de enige zet waardoor hij het gevaar neutraliseerde.
Schaken kunnen ze wel, op dat niveau.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 19-05-2009 at 09:31.

19-05-2009 08:46 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by BartM

Quote

Originally posted by Untagonklik
Koploper Ted Barendse speelde remise, en


Volgens het tabelletje niet Verward


Ik heb het aangepast. Om 5 uur 's ochtends ben ik geloof ik niet zo scherp meer...

Quote

Originally posted by winfvdm
Toen alle witten wonnen, vorige week, had ik zwart, en nu alle zwarten winnen, heb ik wit.
Ik word dus zwaar benadeeld door de indeling!


Volgens mij maakt dat voor jou voor het melkpak-percentage helemaal niet uit Kees!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 19-05-2009 at 12:28.

19-05-2009 09:20 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik

Quote

Originally posted by BartM

Quote

Originally posted by Untagonklik
Koploper Ted Barendse speelde remise, en


Volgens het tabelletje niet Verward


Ik heb het aangepast. Om 5 uur 's ochtends ben ik geloof ik niet zo scherp meer...


Maar een half uurtje later kwam de zon op en en wierp een stralend licht op dit kleine foutje Lach

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

19-05-2009 15:48 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by BartM

Quote

Originally posted by Untagonklik

Quote

Originally posted by BartM

Quote

Originally posted by Untagonklik
Koploper Ted Barendse speelde remise, en


Volgens het tabelletje niet Verward


Ik heb het aangepast. Om 5 uur 's ochtends ben ik geloof ik niet zo scherp meer...


Maar een half uurtje later kwam de zon op en en wierp een stralend licht op dit kleine foutje Lach


Nou, nou, Bart, Ik weet dat wij schakers aan grootheidswaan lijden (zelf ben ik Gods Geschenk aan de vrouwen), maar dit is ook mooi. Volgende keer dat wij tegen elkaar spelen neem ik factor 30 mee.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

19-05-2009 16:55 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra

Nou, nou, Bart, Ik weet dat wij schakers aan grootheidswaan lijden (zelf ben ik Gods Geschenk aan de vrouwen), maar dit is ook mooi. Volgende keer dat wij tegen elkaar spelen neem ik factor 30 mee.


Dat mag, en zolang ik je schouders niet moet insmeren heb ik er geen problemen mee Lach

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

20-05-2009 05:45 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

je kunt met zijn rug beginnen Draaiend hoofd

20-05-2009 14:35 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als dit die grapjes zijn waar ook Jeanet vorige week onder moest lijden, dan wordt het nog een heel gezellig Kroeglopers, Richard... Huil 2

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 21-05-2009 at 01:58.

21-05-2009 01:57 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno, Zit er al een stand in?
Zo niet, kun je misschien de top in de A-groep even samenvatten Glimlach Ben wel benieuwd naar de strijd om het clubkampioenschap.

21-05-2009 10:39 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller