Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2008-2009 » DSC4 wint belangrijke wedstrijd tegen WSC2
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2]
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Seth van der Vegt Seth van der Vegt is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-09-2006
aantal berichten: 15

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heb inderdaad ook een schakend broertje, maar in dit geval hebben we te maken met mijn identieke tweelingbroer die toevallig ook S.J. van der Vegt heet.

In het seizoen 2006/2007 en 2007/2008 is deze identieke tweelingbroer ook actief geweest voor het team.

10-03-2009 03:13 Seth van der Vegt is offline Send an Email to Seth van der Vegt Search for Posts by Seth van der Vegt Add Seth van der Vegt to your Buddy List Add Seth van der Vegt to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik kan het hier niet snel controleren, maar Seth zit volgens mij twee maal in de database. “That's all” Glimlach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

10-03-2009 10:25 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer, ik had hem graag twee keer opgesteld. Knipoog

10-03-2009 13:35 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zojuist heeft Botwinnik 2 Promotie verslagen met 4.5 - 3.5.

Als we tegen het eerste in de laatste ronde zouden winnen promoveren we sowieso, maar voor het kampioenschap zijn we afhankelijk van de prestatie van botwinnik 2, dat een puntje meer heeft dan wij nu.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

13-03-2009 01:47 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller