Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2008-2009 » Gert Legemaat blijft oliebol
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Gert Legemaat blijft oliebol Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tussen kerst en oud en nieuw wordt onder het genot van een paar oliebollen bij DSC gezellig gesnelschaakt. De winnaar mag zich een jaar lang tooien met de titel ‘oliebol’. De laatste editie was gewonnen door Gert Legemaat. Ook in de editie van 2008 toonde hij zich een uitstekende snelschaker en won hij het toernooi.

Lees meer op de toernooisite.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 29-06-2009 at 15:27.

30-12-2008 03:18 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Paul Koks Paul Koks is a Male
forumlid


geregistreerd: 10-09-2008
aantal berichten: 43

Een Ouderwets Avondje Snelschaak Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vond het een leuk tournooi en de oliebollen smaakten zeerr goed. Verder is duidelijk dat mijn persoonlijke situatie geen basis is om niet te kunnen gaan schaken.

Voor mij was het de derde achtereenvolgende schaakdag met een prijs.

Zojuist teletekstpagina 109 lezend besef ik dat het maar goed is dat ik niets heb kunnen doen zondagavond. Met wat ik train voor hardlopen en snelwandelen. Wat gebeurt er als ik de persoon van me af had kunnen trappen en hij was verkeerd terecht gekomen?

Dan heb ik pas echt een probleem denk ik.

__________________
Paul

Everyone can say: I am the best of the rest

30-12-2008 10:26 Paul Koks is offline Send an Email to Paul Koks Homepage of Paul Koks Search for Posts by Paul Koks Add Paul Koks to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

RE: Een Ouderwets Avondje Snelschaak Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Paul Koks
Verder is duidelijk dat mijn persoonlijke situatie geen basis is om niet te kunnen gaan schaken.


Zolang je de houtjes kunt verzetten moet je lekker komen spelen.! En je zag ruim voldoende om dat met groot succes te kunnen doen, gezien je prijs!

Zelf speelde ik een lekker toernooitje; alleen tegen Mark heb ik verschrikkelijk veel geluk gehad. Die dacht een winnende mataanval in te zetten. Maar het stuk dat hij offerde om lijnen te openen om mat te geven sloeg ik er gewoon met schaak af... De laatste partij tegen Ted was niet zo'n succes meer, maar het bleek dat ik zelfs met een nederlaag nog derde was. Glimlach

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

30-12-2008 11:25 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller