Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2008-2009 » DSC wint van het Westland tijdens 17e Massakamp
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

DSC wint van het Westland tijdens 17e Massakamp Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor alweer de 17e maal speelden DSC tegen de gezamenlijke verenigingen uit het Westland een massakamp. Dit jaar waren er 21 Westlanders naar Delft afgereisd, alwaar ze het tegen een even groot aantal Delvenaren opnamen.

Voor een uitgebreid verslag zie de Activiteitenpagina.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Corniel on 22-09-2009 at 11:47.

16-09-2008 00:58 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op het OGD-toernooi werd het al gememoreerd, ik ga vaak voor een prijs. Dit jaar ga ik voor de pepermolen. Na de openingszetten 1d4-d5 2.c4-pf6 3.cxd pxd 4e4 pf6 liet ik mijn tegenstander alle hoeken van het bord zien. Na 26. ..... gx f6 onstond onderstaande stelling.

[UNPARSABLE][fen]wKg1,Qf7,Bd3,Re1,e8,Pa2,b2,f2,g2,h2/bKh8,Qh6,Ra8,g8,Pa6,b5,c7,f6,h7[/fen][/UNPARSABLE]

27. Txa8???

Ik zei al dat ik vaak een prijsje mee pik. Maar een diagrammetje invoegen, dat lukt me nog niet

This post has been edited 5 time(s), it was last edited by Rene Poots on 16-09-2008 at 22:48.

16-09-2008 22:30 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de forum handleiding staat hoe dat moet. in dit geval is dat wat je tussen FEN hebt gezet geen FEN-code. Ook dat staat in de handleiding Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

16-09-2008 22:59 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heb de stelling opgezet. Zag eerst niet wat het probleem was, de stelling is totaal uit. Rene vermeldde in zijn sollicitatie voor de pepermolen niet dat Dxg8 mat is. Dit lijkt mij een poging om met vals spel, met voorbedachte rade , aan de pepermolen te komen! Aanvullend bewijs: hij gaat ervoor, schreef hij. Lach

__________________
Mopper

17-09-2008 00:12 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Onze website (en forum) heeft geen slechte reputatie. Verluchtiging met foto's van Herman (eerst van het OGD toernooi en nu van de massakamp) is delaniettemin weer een mooie en gewaardeerde stap voorwaarts!

19-09-2008 19:49 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller