Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2007-2008 » DSC3 promoveert alsnog naar de 3e klasse KNSB
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Thumb Up! DSC3 promoveert alsnog naar de 3e klasse KNSB Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Niet meer verwacht, maar toch nog gekomen: De 2de plaats van het derde team afgelopen seizoen in de promotieklasse is toch nog goed genoeg gebleken.
Door de terugtrekking van Lewenborg uit de derde klasse van de KNSB, is het derde team alsnog gepromoveerd! In welke poule ze ingedeeld gaan worden is nog niet bekend, maar zal binnenkort bekend worden.

Gefeliciteerd mannen!

09-08-2008 13:14 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Eindelijk!! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lang op gehoopt, maar steeds op het laatste moment niet verwezenlijkt de laatste jaren, is dit natuurlijk een geweldige opsteker!

Ben benieuwd in welke poule ze ingedeeld gaan worden en wat de kansen op handhaven zijn.

Succes uit Kenya!

09-08-2008 16:31 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

nu maar eens kijken wie er allemaal op zaterdag willen spelen. ook nieuwe aanwas is welkom uiteraard

09-08-2008 18:31 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik was natuurlijk al op de hoogte, maar het zal een grote verrassing zijn voor velen, maar wel een mooie. Hetgene wat eigenlijk hét hoofddoel was van de afgelopen seizoenen, is nu alsnog gelukt. Hopelijk kunnen we het nu ook waarmaken.

10-08-2008 15:33 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Ik was natuurlijk al op de hoogte, ...


Vertel?! Verward

10-08-2008 18:13 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Teun

Quote

Ik was natuurlijk al op de hoogte, ...


Vertel?! Verward


Martin had als voordeel dicht bij het vuur te zitten/werken (het brandend voorwerp ben ik). Ik ben als competitieleider van de HSB gebeld door de KNSB, omdat de HSB de eerste reserveplek had voor de promovendi. Martin wist het zo dus iets eerder dan jij.

Overigens heeft het derde al jaren een abonnement op de plek die net buiten de promotieplaatsen valt. Ik verwacht dan ook dat DSC3 komend seizoen op de tweede plek eindigt in de poule waarin ze ingedeeld worden.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

10-08-2008 18:39 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

OK, misschien een beetje stom geformuleerd, want het was maar iets van 24 uur eerder Knipoog
In ieder geval bedoelde ik te zeggen dat de eerste verrassing bij mij weer weg was Glimlach

10-08-2008 19:36 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Overigens heeft het derde al jaren een abonnement op de plek die net buiten de promotieplaatsen valt. Ik verwacht dan ook dat DSC3 komend seizoen op de tweede plek eindigt in de poule waarin ze ingedeeld worden.


Nou Arno, daarmee verdienen ze waarschijnlijk dan een extra promotieplek voor DSC4, die tweede worden in de Promotieklasse van het seizoen 2010/2011. Draaiend hoofd

In ieder geval gefeliciteerd, 3 teams in de KNSB is een hele prestatie!

10-08-2008 19:41 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dolf is virtueel back. Wat zal hij de eindeloze discussies over de indelingen van de teams missen. Prodent En nu 3 teams in de KNSB, dat had een extra vergaderavond opgeleverd!

__________________
Mopper

10-08-2008 22:35 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nee, het heeft een extra vergaderlunch opgeleverd tot nu toe Tong

11-08-2008 12:09 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De nieuwe indeling is er: DSC3 zal uitkomen in de klasse 3G met Utrecht 3, Messemaker 2, Promotie 2, Schrijvers Rotterdam 2, Voorschoten, LSG 5, Oud Zuylen, Dordrecht en Bobby Fischer.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Martin on 12-08-2008 at 12:55.

12-08-2008 12:54 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Teun

Quote

Overigens heeft het derde al jaren een abonnement op de plek die net buiten de promotieplaatsen valt. Ik verwacht dan ook dat DSC3 komend seizoen op de tweede plek eindigt in de poule waarin ze ingedeeld worden.


Nou Arno, daarmee verdienen ze waarschijnlijk dan een extra promotieplek voor DSC4, die tweede worden in de Promotieklasse van het seizoen 2010/2011. Draaiend hoofd

In ieder geval gefeliciteerd, 3 teams in de KNSB is een hele prestatie!


2010/2011? Dan moeten we nog 3 seizoenen wachten...wat een negativiteit weer! Knipoog

Maar echt heel mooi dit, en qua reistijden zit het derde ook prima. Bovendien mag het heel blij zijn dat het LSG 5 geloot heeft: voor dit team schijnen maar weinig sterke spelers gevonden te kunnen worden; de meeste sterke spelers die WEL op zaterdag willen spelen zijn na LSG 4 op.

Eerder gingen er zelfs geruchten dat LSG dit team wilde terugtrekken vanwege bovengenoemde redenen. Ze zullen vast nog wel capabele mensen hebben gevonden, maar (qua rating) acht ik ze zeker zwakker dan DSC3! Ja!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

13-08-2008 16:35 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller