Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2007-2008 » Interne competitie (16): Hora Vlam wint eerste helft interne competitie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (16): Hora Vlam wint eerste helft interne competitie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hora Vlam is de winnaar geworden van de eerste helft van de interne competitie. Hij kwam zelf de laatste ronde niet in actie, maar concurrent Kim Meulenbroek kwam tegen Bob Voogt niet verder dan remise. Joram op den Kelder eindigde op de derde plaats, Bob Voogt werd vierde.

Groep A
 wit zwartuitslag
1Bob Voogt-Kim Meulenbroek½-½
2Gert Legemaat-Pieter Buzing½-½
3Pieter Goossens-Dolf Beltz0-1
4Arno Wiersma-Kees van der Meer0-1
5Jaap Flohil-Ted Barendse0-1


De beide koplopers in de B-groep kwamen niet in actie. Rufael Mekuria en Roland ten Have behielden zonder te spelen de eerste en tweede plek. Henrik Tamerus versterkte met een overwinning op Naomi Snikkers zijn derde plaats.
Groep B
 wit zwartuitslag
1Henrik Tamerus-Naomi Snikkers1-0
2Diederik van Heijgen-Cees Huygen0-1
3René Torenstra-Simon Broos0-1
4Jack Duijvestijn-Kees Korving½-½
5Frans Palm-Rob Smits1-0


De C-groep was een proooi voor Simon Dirkse. Hij won de laatste ronde van Ahmet Yurdakul. René Poots kwam niet in actie in verband met externe competitie, maar leef wel tweede. Antoon Frehe pakte na een overwinning op Jolle Lont de derde plaats.
Groep C
 wit zwartuitslag
1Ahmet Yurdakul-Simon Dirkse0-1
2Jolle Lont-Antoon Frehe0-1
3Gerrit Bussmann-Bas Rabeling½-½
4Kees Venema-Rick Beekenkamp1-0
5Frans Leenders-Jan Swart1-0
6J. van Ham-Tabitha Snikkers0-1
7Paul van Riet-Ernst Hanewald0-1



De stand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

12-02-2008 03:06 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goed van Hora, die aan een tweeede (of derde?) jeugd bezig lijkt.
Intern dus winnaar van de eerste helft, en ook in de externe doet hij het goed: 1 1/2 uit 2 in het eerste, waaronder een nuttige remise op bord 1 tegen Overschie zaterdag.

Maar in de tweede helft van de competitie worden de knikkers verdeeld, dus hij kan zijn borst natmaken (ik (en met mij vele anderen) ga er ook voor!


De partij tussen mij en Jaap Flohil gisteren was overigens interessant: Jaap ruilde loper en paard tegen mijn toren en twee pionnen. Maar als lichte stukken goed samenwerken dekken ze veel velden, en toen de dames op het bord bleven kwam ik langzaam maar zeker beter te staan. Uiteindelijk was het onhoudbaar voor Jaap.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

12-02-2008 14:18 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Adriaan ter Mors Adriaan ter Mors is a Male


geregistreerd: 18-05-2006
aantal berichten: 67

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoe zat het ook al weer met promotie en degradatie tussen groepen voor de tweede helft van de competitie? Ik zelf ben niet ontevreden met een 50% score in de B groep, maar zag tot mijn schrik dat in de stand niet veel mensen onder mij stonden die meer dan 7 wedstrijden hadden gespeeld.

14-02-2008 15:09 Adriaan ter Mors is offline Send an Email to Adriaan ter Mors Search for Posts by Adriaan ter Mors Add Adriaan ter Mors to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit is nog onduidelijk, aangezien het zou kunnen dat de groepsgroottes aangepast (moeten) gaan worden.

14-02-2008 19:03 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller