Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2007-2008 » Aanmelden interne competitie 21 januari voor zondag 22 uur
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Aanmelden interne competitie 21 januari voor zondag 22 uur Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor volgende week (21 januari) kan er op maandag niet aan- of afgemeld worden. De intern wedstrijdleider is speelt mee in Wijk aan Zee en kan maandag dus niet indelen. Aan- en afmelden kan tot zondag 20 januari om 22:00 uur.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

14-01-2008 18:19 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook jou wens ik succes en veel genoegen, Arno.
Eeeh..., als je speelt ben je altijd meteen wedstrijdleider. Hoe ga je bij Corus om met ontwenningsverschijnselen? Ik bedoel, naast je eigen schaakbord heb je altijd een half oog voor andere partijen, en hoe ga je die verstrooiing bij Corus proberen op te vangen?

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

18-01-2008 09:06 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

O, gelukkig doen er nog een negental DSC'ers mee aan Corus. Dus ik kan zonder problemen deze clubgenoten (en andere bekenden) met een half oog in de gaten houden (soms springen er tranen in, dat wel). Voeg daarbij het gegeven dat er onder de vele toeschouwers van het toernooi ook de nodige bekenden zitten, en dan heb ik meer dan voldoende afleiding!

Het enige nadeel is dat ze mijn groepje weggestopt hebben in een hoek, waardoor het lastig is mijn bord te verlaten als ik met de witte stukken mag spelen. Een smal gangpad en een lange rij tafels (en vooral stoelen met bemensing) waartussen ik moet zien te navigeren, vormen een behoorlijke uitdaging. Gelukkig heb ik een keer meer zwart dan wit!

Ik ben zojuist pas thuis gearriveerd, dus ik ga morgenochtend de indeling maken voor de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

20-01-2008 23:46 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller