Delfts Schaakforum » Internationaal » Algemeen [internationaal] » Chiel alsnog onderweg naar 3e IM norm?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Chiel alsnog onderweg naar 3e IM norm? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een beetje voorbarig na ronde 3, ik weet het, maar mijn aandacht viel net op het volgende:
4. Chiel van Oosterom 2358 - Jan Smeets 2538 1 - 0

Dit gevoegd bij een overwinning op FM Rudy van Wessel en remise tegen GM Dimitri Reinderman is toch een mooi begin. In de resterende 6 ronden hoeft hij slechts 2 titelhouders ((W)FM of hoger) te hebben, dus als hij de TPR op niveau (2450,5+) kan houden zijn de randvoorwaarden normaal gesproken geen probleem. (In de teamkampioenschappen geldt de buitenlander-regel niet, zover ik weet).

04-11-2007 16:37 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was me ook al opgevallen ja, goed bezig Chiel! Glimlach

04-11-2007 16:41 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Welk toernooi is dat uberhaupt?

Edit: Aha, zal wel KNSB zijn voor LSG 1.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 04-11-2007 at 17:46.

04-11-2007 17:44 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Leuk dat mijn resultaten zo gevolgd worden en inderdaad vind ik 2.5 uit 3 ook een goede weg om mee verder te gaan Glimlach
Ondertussen zal ik natuurlijk ook mijn best doen in toernooien als Cultural Village en Groningen om eerder nog een nieuwe norm te maken.

04-11-2007 20:31 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller