Delfts Schaakforum » DSC Forum » Clubblad » Clubblad van het jaar
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Clubblad van het jaar Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens het schaakmagazine (van de KNSB) is AxiomA uitgeroepen tot clubblad van het jaar.

Hiep Hoi!!! Grijns
(zie blz. 17 van Schaakmagazine)

20-02-2003 18:44 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou nou, felicitaties zijn hier dan wel op zijn plaats zou ik zeggen:

Gefeliciteerd iedereen !!!

Rockend


 

 


En dan niet alleen Nico, Arno en Corniel maar natuurlijk ook iedereen die zich in de loop der tijd heeft ingezet om leuke stukjes voor Axioma te schrijven. Goed werk! Goed zo!

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

20-02-2003 20:13 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Albert Albert is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 28-08-2002
aantal berichten: 335

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van harte gefeliciteerd.

Ik verheug me nu al op het Jan Timman-nummer dat aanstaande maandag uitkomt.

21-02-2003 09:34 Albert is offline Send an Email to Albert Search for Posts by Albert Add Albert to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja ik ben ook erg blij. Merk trouwens op dat het AxiomA niet maandag a.s. maar de week er op uit komt...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-02-2003 11:07 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Chapeau ! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mensen, mensen. Wat een prestatie !
Het AxiomA is het beste clubblad van Nederland!
Ik ben iemand die vindt dat kritiek geuit moet worden wanneer dat nodig is, hetgeen in het verleden weleens stof heeft doen opwaaien... Lach Draaiend hoofd
Maar nu is slechts lof op zijn plaats.
En dan vooral voor Corniel. Want ja, vaak was ik enigszins kritisch, maar als dat ook maar voor 1% heeft bijgedragen aan zulk prachtig werk, ben ik blij dat gedaan te hebben. Dank, Corniel, en lof. Ook voor je illustratie bij mijn column! Goed zo! Koel

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

21-02-2003 17:41 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij het opruimen van mijn archief kwam ik de brief van de KNSB destijd tegen:

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-04-2015 21:16 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller