Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2006-2007 » DSC2 verpulvert HWP (SvG) maar redt het net niet
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

DSC2 verpulvert HWP (SvG) maar redt het net niet Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

HWP (SvG) 2 - DSC2.
1 1/2 - 6 1/2 = DSC kampioen.
Twee uur auto.
Peptalk.
Aankomst.
Tegenstander compleet.
Rating HWP > rating DSC.

Patrick(3) 0-1 Glimlach
Pieter(6) 0-2 Glimlach Glimlach
Walter(7) 0-3 Glimlach Glimlach Glimlach
Kim(8 ) 0-4 Glimlach Glimlach Glimlach Glimlach
Ted(1) 0-5 Happy Happy Happy Happy Happy
Bob(5) 0-6 Tevreden Tevreden Tevreden Tevreden Tevreden Tevreden
Richard + Dolf = remise + remise Grijns
Richard(2): 1-6 Geschokt Geschokt Geschokt Geschokt Geschokt Geschokt Geschokt
Dolf(4): 2-6 Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil

Twee uur auto.
Down.

12-05-2007 22:20 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer! Wel een erg goed resultaat, al geven jullie daar niet om. Ik zal iig mijn woorden terug moeten nemen dat het nooit zou lukken...

12-05-2007 22:24 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook in de andere auto werd er uiteraard gebaald. We zijn er zo dichtbij geweest! En dan in het zicht van de haven stranden. Maar teamcaptain Dolf zei het meermalen: we hebben een goed seizoen gehad: we zijn ongeslagen, het hele seizoen kampioenskansen, de concurrentie verpletterend verslagen. Maar helaas geen hoofdprijs!

Dat is echter niet (alleen) aan de wedstrijd van gisteren te wijten. Ik zie het als een teamprestatie, waarin we het als collectief uitstekend hebben gedaan. En hebben gisteren Dolf en Richard het net niet gered, in dit collectief zitten anderen die een nog grotere rol hebben gespeeld in de niet -promotie. Ondergetekende bijvoorbeeld, met een TPR van onder de 1900!

Het is meer dan jammer dat er van de ambitieuze plannen om de eerste drie teams te laten promoveren dit siezoen niets is terechtgekomen. Alle drie de teams zijn er zo dichtbij geweest. Wat mij betreft begint vandaag de toekomst, en gaan we ervoor zorgen dat deze teams volgend jaar wel een klasse hoger spelen!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

13-05-2007 09:19 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 292

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

We hebben ze in ieder geval flink laten schrikken. Volgens mij hebben ze halverwege de champagne maar afbesteld...

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Patrick (bord 3) gemazzeld heeft: in een uitstekende stelling offert zijn sterke en optimistische tegenstander (2200+) een stuk, zonder te rekenen. Nooit doen tegen de Bas!
Voor de rest was het allemaal heel regelmatig.
Walter(bord 7) kreeg met wit een krampachtige philidor tegenover zich. Hij demonstreerde hoe je zo'n stelling moet kraken: lijnen en diagonalen openen. Het was wel heel snel uit: 0-2
Kim ( 8 ) had een lastige stelling op het bord, waarbij het leek alsof wit een meedogenloze koningsaanval kon opzetten. De Zeeuw besloot daar echter zuinig mee om te gaan en langzaam pakte Kim het initiatief en het punt: 0-3
Pieter (6) kwam met zwart lekker uit de opening, hoewel de stelling zeer complex/tweesnijdend was. De tegenstander leek niet heel vertrouwd met de opening en begon wat te rommelen. Pieter pakte de kwaliteit voor twee pionnen en leek een dodelijke mataanval op te zetten. Leek, want de slotstelling was eigenlijk nog niet zo duidelijk. Gelukkig raakte de tegenstander in paniek en gaf een toren weg: 0-4
Ted (1) wist met spaans achtige manoeuvres zijn tegenstander klem te zetten. Hoewel het toreneindspel erg scherp leek werkte Ted met vaste hand naar een gewonnen stelling toe. Zijn oppo moest uiteindelijk een toren geven voor de vrije d-pion en even later: 0-5
(De 4,5 bordpunt achterstand is goedgemaakt en we zijn virtueel kampioen!)
Invaller Bob (5) kreeg een scherpe opening op het bord waarin hij twee stukken gaf voor een toren en een aantal pionnen. Met mooie manoeuvres werd in lichte tijdnood afgewikkeld naar een eindspel D+P+3pi versus D+P+1pi. Bob toonde een uitstekende techniek door de dames op het bord te laten en langzaam de vijandelijke koning in een matnet te lokken: 0-6

Nu was er nog een halfje nodig voor het kampioenschap! Dolf en Richard stonden er echter niet zo goed voor.

Richard (2) had de hele partij een iets mindere stelling, wat resulteerde in een moeilijk lopereindspel. Zijn tegenstander (topscorer van HWP en de gehele klasse) gaf achteraf ook toe dat de remise er lange tijd wel inzat. Helaas de stelling was erg vervelend om te verdedigen.

Dolf (4) kon na de tijdcontrole kiezen tussen een riskante winstpoging en een passieve remise stelling. Hij koos het laatste, zoals een goede captain betaamt. Het pakte verkeerd uit, want zijn oppo gaf hem geen kans meer in het toreneindspel.

In het Wokrestaurant te Sluiskil hebben we ons verlies verdronken. Onze uitbundige gevloek en meligheid leidde de gehele avond tot vreemde blikken van de lokale Zeeuwse klanten...
En u raadt nooit aan welk tafelnummer we zaten: 62

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Pieter Buzing on 13-05-2007 at 10:37.

13-05-2007 09:26 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas, helaas, dolf zal zich voelen als Henk ten Cate na afloop van Willem 2 -Ajax. Een competitie gaat inderdaad over een heel seizoen en vrijwel niemand buiten ons TEAM gaf ons een cent voor de titel. Door een krachtig geloof in eigen kunnen en de geweldige vechtersmentaliteit hebebn we het nog bijna gered. Ongelooflijk balen maar ook ongelovelijk trots op dit team dat ongeslagen en met 16 mp eigenlijk in de 2e klasse thuishoort. Teamgenoten bedankt !

13-05-2007 12:08 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Richard
Helaas, helaas, dolf zal zich voelen als Henk ten Cate na afloop van Willem 2 -Ajax. Een competitie gaat inderdaad over een heel seizoen en vrijwel niemand buiten ons TEAM gaf ons een cent voor de titel. Door een krachtig geloof in eigen kunnen en de geweldige vechtersmentaliteit hebebn we het nog bijna gered. Ongelooflijk balen maar ook ongelovelijk trots op dit team dat ongeslagen en met 16 mp eigenlijk in de 2e klasse thuishoort. Teamgenoten bedankt !


Wat ik voel is niet 1-2-3- te beschrijven. Het is nog veel erger dan Henk ten Cate denk ik, hij speelde niet mee. Het voelde een beetje als Rob Rensenbrink die in de blessuretijd van het WK voetbal '78 in de finale tegen Argentinie de bal in scoringspositie net naast het doel weet te plaatsen waardoor we geen wereldkampioen werden.
Want ja, ik had kansen, erger nog voor mijn gevoel stond ik heel goed. Maar toen het 6 - 0 werd en een remise genoeg was, dacht ik dat de verdediging van het toreneindspel de beste keuze was voor een veilige remise, maar dat was het juist niet. Het creeren van een mooie vrijpion had waarschijnlijk tot een goed misschien zelfs gewonnen eindspel geleid (dat zal ik ooit nog eens met Fritz gaan bekijken, maar nu maar even niet).
Een vreselijke verkeerde keuze met dramatische gevolgen, verloren in plaats van gewonnen, en tweede op een half bordpunt in plaats van eerste. Vreselijk!

Maar al met al ben ik vreselijk trots op dit team, met zijn allen hebben we HWP 2 laten sidderen. 6 - 0 voorstaan tegen een team dat tot dan toe alles gewonnen had is al een prima prestatie. Alleen in blessure tijd schoot IK net naast!!

13-05-2007 12:57 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Pieter Buzing
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Patrick (bord 3) gemazzeld heeft: in een uitstekende stelling offert zijn sterke en optimistische tegenstander (2200+) een stuk, zonder te rekenen.


Nou nou, hij had wel gerekend. Alleen niet diep genoeg. Lach
Ik was abusievelijk onder de indruk dat mijn tegenstander een 1900- of misschien 2000-speler was en vond hem al zo goed spelen. Tot het slot ... Knipoog

In de onderstaande stelling ben ik nagenoeg volledig gekraakt. Bijna alle varianten winnen op slag voor zwart. In een variant zit er nog een lek. Ik vond het, mijn tegenstander niet.


De Bas - Nieuwelink


In de stellige overtuiging dat het volledig uit was, doet mijn tegenstander a tempo zijn zetjes. Aangezien ook ik de variant(en) had gezien en het voor een belangrijk deel verplichte zetten zijn, kon ik a tempo meespelen.

26. Lxc4 bxc4 27. b4 Lxb4 28. cxb4 Dxb4 29. De2 c3! Een fantastische zet! Het dreigt 30. ... Db2 31. Dxb2 cxb2. Ook 30. Pxc3 Dxc3 is mat, en na 30. Pa3 Dxa3 word je ook niet blij van de witte stelling, alhoewel je dan nog wel taai kan gaan staan. Kortom, het lijkt uit, ware het niet dat wit nog 30. Pd3!! heeft! Compleet gemist door de zwartspeler. En na 30. ... Da5 31. Dc2 Ka8 32. Pxc3 (32. Dxc3?? Txb1 -+) gaf hij dan ook op.

Inderdaad een beetje lucky De Bas. Het was een mooie opmaat naar wat 'het wonder van Sluiskil' ((c) Richard) had kunnen/moeten worden. Helaas is het net niet gelukt. Maar ondanks de kater van het gemiste kampioenschap, overheerst ook bij mij de trots dat we als team een dermate sterke tegenstander zo overtuigend hebben kunnen verslaan. Ook de nummer 3 van de competitie, Charlois, hebben we met vergelijkbare overtuigende cijfers verslagen. Dat draagt allemaal bij aan het gevoel dat het niet de vraag is of we ooit kampioen worden, maar wanneer we kampioen worden.

En om de competitie af te sluiten met een klein persoonlijk succesje: dankzij de overwinning in de laatste ronde, zou ik op de volgende ratinglijst de 2100-grens moeten zijn gepasseerd. Op naar de 2200! Grijns

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

13-05-2007 13:02 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

As is verbrand turf Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geweldige wedstrijd, een gelijktijdig pijnlijke en schitterende match om mee te maken. Voor de wedstrijd zeiden de gastheren nog, dat er van de 3 thuisteams er voor één team nog een kampioenschap op het spel stond, maar hij zal op dat moment niet zo veel spanning hadden verwacht.
Een halfje meer. In een willekeurige wedstrijd. Gelukkig hoeven we niet zo te denken. In de statische wereld van vele theoretische en slechts 1 gerealiseerde werkelijkheid kan je niet zomaar 1 aspect van de werkelijkheid veranderen, en dan verwachten dat de rest hetzelfde blijft. *) Nee, als we de vorige ronde gewonnen hadden, dan had HWP Marc Lacrosse wellicht ook opgesteld, zou Nieuwelink nog 29 .. g5 hebben overwogen, hadden we Ted niet op bord 1 gezet, en het zou een heel ander wedstrijd zijn geweest.
Sterker nog, als ik zelf beter had opgelet, dan had ik op zet 6 al groot voordeel kunnen halen. Nou, dan was eea vast anders gelopen, want HWP zou dan een uur eerder wakker zijn geschud en de schade wellicht beperkt hebben gehouden.
Ik had niet verwacht dat de zwartspeler zijn "Leeuw" zou mishandelen, en koos voor een gezonde opstelling. Toen zwart een flank-aanval wilde beginnen, brak ik de stelling open en ging achter de koning aan (De Leeuw, koning van de Jungle? Uitroken!). Op zet 26 gaf zwart op:

Als zwart nu 26 .. Pxf6 speelt, dan volgt 27. Le3+ Kh4 28. g3+ Kh3 29. Df1 mat.

*) De postcode loterij is een voorbeeld waar dit massaal vergeten wordt. Als de prijs in je straat valt en je hebt niet meegedaan, dan moet je alleen maar blij zijn voor je buren. Als je wel had meegedaan (en daarmee voor een heel ander statistisch werkelijkheid had gekozen), dan had de straat zeer waarschijnlijk geen prijs gehad !

13-05-2007 16:07 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Op de site van HWP Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Afkomstig van de site van Sas van Gent

Ook Ivo Timmermans, teamleider van HWP II, maakte zich geen zorgen. Hij had nog slechts twee bordpunten nodig tegen de laatst overgebleven concurrent DSC II. Ook de tegenstander uit Delft maakte zich geen illusies, want ze hadden hun sterkste speler afgestaan aan het eerste team, dat betere kampioenskansen had. Hoe anders zou het lopen. Want, (..) ontspon zich in het Meulengat te Sluiskil een enerverend drama. HWP II kwam in een slecht gespeelde wedstrijd op een onwaarschijnlijke 0-6 achterstand en daarop was eigenlijk weinig af te dingen. Gezien de stand op de laatste twee borden leek het doek gevallen: Etienne van Leeuwen en Ivo Timmermans stonden beide voor de opgave om vrijwel gelijkstaande eindspelen te winnen. Maar beiden zijn daar in een heroïsche inspanning toch in geslaagd (..)
HWP ondanks nederlaag kampioen.
De wedstrijd leek gelijk op te gaan, maar daarna verloren Kees Nieuwelink (winst gemist), Rudy van de Wynkele, Marnix van der Zalm (aanval onnauwkeurig gevoerd), Harry Provoost (toren weggegeven in tijdnood), Frederic Verduijn en Gert van Rij. De tussenstand was daarmee 0 - 6, en DSC had nog een half punt nodig om kampioen te worden. Dat gebeurde echter niet, Ivo Timmermans bekroonde een prima seizoen met een overwinning op tempo in een loper eindspel en tenslotte wist Etienne van Leeuwen zijn toren eindspel tot winst te voeren. Met 1/2 bordpunt voor op DSC werd HWP 2 zo toch kampioen.

13-05-2007 17:50 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Positief bekeken heeft DSC extern een uitstekend seizoen meegemaakt. Geen team dat voor degradatie heeft hoeven vrezen en 7 van de 9 teams die meespeelden voor het kampioenschap, en uiteindelijk allen eerste of 2e werden, waarvan 4 kampioenschappen.

Jammer dat de vlaggenschepen juist 2e werden, maar DSC bouwt in de breedte, waardoor die groep sterker zal worden, dit weer een positief effect heeft op de aantrekkingskracht van DSC naar externe leden toe, waardoor de interne competitie weer sterker wordt wat ook de top weer ten goede komt.

Vergeet niet dat DSC, en nu nog meer, een hele brede subtop heeft. Dat kunnen weinig clubs zeggen, vaak staat de top ver af van de subtop, en dit is ook te merken in de sfeer op de club(avond) waar dit verschil ook in de onderlinge omgang merkbaar is.

In mijn ogen is de misgelopen promotie dus jammer, maar geen ramp, zeker omdat ik volgend jaar sowieso DSC3 (wat wil je met 3 teams in de promotieklasse) en hopelijk ook DSC1 of 2 zie promoveren.


Mijn vraag aan DSC2 is trouwens nog of het afstaan van invallers in de loop van het seizoen aan DSC1 ze uiteindelijk heeft opgebroken.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by winfvdm on 14-05-2007 at 11:46.

14-05-2007 10:15 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

We hadden prima invallers dit seizoen en een half bp verschil is simpelweg niet te wijten aan het afstaan van invallers aan DSC1. De wedstrijden tegen Dordrecht en Landau die beiden in 4-4 eindigden en derhalve mp hebben gekost zijn wellicht aan te wijzen. In beide wedstrijden ontbrak Leo., eenmaal wegens een invalbeurt de nadere keer vanwege bridgen. Maar zonder leo winnen we ook van hwp met 6-2.
HWP heeft voorts een paar maal flink uitghaald (8-0, 7.5-0.5) waar wij dat niet hebben gedaan. Voorts zou DSC1 waarschijnlijk minder hebben gedraaid zonder invallers uit 2 , welke naar ik meen 7.5 uit 8 hebben gescoord in DSC1.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Richard on 14-05-2007 at 15:56.

14-05-2007 11:00 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC Delft 2
1. Leonard Hofland 6 5
2. Ted Barendse 8 3
3. Dolf Beltz 8 4
4. Kim Meulenbroek DSC Delft 8 4
5. Richard Oranje 8 4.5
6. Patrick de Bas 8 6
7. Pieter Buzing 8 7 !!
8. Walter Anema 8 6.5
9. Bob Voogt 4 2.5
10. Frank van Zutphen 3 2
11. Willem-Jan van den Broek 3 2

14-05-2007 16:02 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 292

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Langzaam groeit het besef dat we dit jaar iets heel moois hebben neergezet. 16 MP is normaal gesproken genoeg voor het kampioenschap. Het is gewoon pech dat we zo'n sterke concurrent in de groep hadden. Toch ben ik trots op onze prestatie.
Dat we in de 2e klasse niet zouden misstaan blijkt wel uit deze statistieken:

Gemiddelde TPR DSC1:
(2114+2269+2221+2310+2059+1947+2101+1957)/8 = 2122

Gemiddelde TPR DSC2:
(2366+1952+1972+2030+2048+2219+2271+2162)/8 = 2127

16-05-2007 15:43 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En dan te bedenken dat DSC1 kampioenskandidaat is in de 2e klasse!

Tijd voor een match DSC1-DSC2!

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

16-05-2007 16:09 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het derde, vierde en vijfde hebben zulke potjes komend seizoen tenslotte ook...Knipoog

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

16-05-2007 17:41 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Pieter Buzing
Gemiddelde TPR DSC2:
(2366+1952+1972+2030+2048+2219+2271+2162)/8 = 2127

Voor het gemak zijn hierbij de wedstrijden die spelers uit DSC2 in DSC1 hebben gespeeld niet eens meegerekend...
Misschien wel een goed uitgangspunt: Als Leo volgend jaar in DSC1 gaat spelen, dan gaan de andere spelers mee!
Voordeel: DSC1 heeft dan minder invallers nodig.

16-05-2007 20:10 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja!

18-05-2007 14:39 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

DSC 2 wint! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Baseman
Tijd voor een match DSC1-DSC2!

Ik heb de wedstrijden van de interne erbij gepakt en de laatste 8 wedstrijden genomen waarin een speler van DSC1 tegen DSC2 heeft gespeeld.

rondedsc1-dsc23½-4½
25Gert Legemaat-Pieter Buzing0-1
24Gert Legemaat-Ted Barendse0-1
23Joram op den Kelder-Richard Oranje1-0
22Gert Legemaat-Richard Oranje½-½
22Kees van der Meer-Pieter Buzing½-½
20Arend van Dop-Pieter Buzing½-½
19Joram op den Kelder-Pieter Buzing1-0
18Kees van der Meer-Richard Oranje0-1

23-05-2007 21:01 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted match winnaar. Ik en pieter spelen gelijk.

04-06-2007 11:15 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ttitel topic kan ook worden gewijzigd Glimlach

10-07-2007 15:59 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller