Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2006-2007 » DSC8 wint laatste wedstrijd van het seizoen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

DSC8 wint laatste wedstrijd van het seizoen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC8 heeft het seizoen afgesloten met een 5½-2½ overwinning op Promotie 7. Het achtste kwam op een comfortabele 4½-1½ voorsprong, waarna een nederlaag van Leo Zuijdgeest Promotie weer een punt opleverde. Uiteindelijk kwam het bij de laatste partij op de laatste seconden aan. Frans Smits tegenstander ging uiteindelijk in mindere stelling door de vlag, wat de eindstand op 5½-2½ bracht.

Een mooi slot voor DSC8. Promotie 7 liep door deze nederlaag het kampioenschap in de klasse mis.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

17-04-2007 00:48 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ze liepen het kampioenschap mis met slechts één bord punt te wieinig. Als ze met 4,5 - 3,5 hadden verloren dan waren ze toch nog kampieon geweest. Grijns

__________________
www.zonderland.nl Prodent

17-04-2007 12:40 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waren ze echt zo onpsortief dat jullie niet alleen wilden winnen maar ook nog eens zo ruim dat ze het kampioenschap mis liepen? Lach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

17-04-2007 14:15 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jullie hadden het tegen een leuke vergoeding natuurlijk ook op een accoordje kunnen gooien... Knipoog

Maar netjes hoor, het seizoen afsluiten met winst tegen een team dat bij winst kampioen zou zijn.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-04-2007 14:30 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk dat ze te weinig hebben geboden, die jongens uit Zoetermeer. Draaiend hoofd

edit: Niet alleen heeft DSC8 de Zoetermeerders van een kampioenschap afgehouden, ook heeft het achtste het team verslagen dat tot dusverre alles gewonnen had, en op de partij tegen de concurrent na alles met ruime cijfers ook.

Mijn grote complimenten voor de prestatie van het achtste!!Halleluja

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Marco on 17-04-2007 at 15:48.

17-04-2007 15:13 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb meerdere keren gevraagd wat ze wilde schuiven toen wij inmiddels 4,5 punten hadden behaald, maar blijkbaar waren zij overtuigt van het behalen van 3,5 punt.
Bij aanvang noemden zij zich al 'Promoveren' in plaats van Promotie, hoogmoed komt voor de val.
Het was niet alleen onze grootste overwinning van het seizoen, maar ook de allerzoetste ooit. Een prachtige afsluiting van het externe seizoen Ja!

__________________
www.zonderland.nl Prodent

17-04-2007 20:49 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Zonderland
Bij aanvang noemden zij zich al 'Promoveren' (..)

hoogmoed komt voor de val.


Laat dit een wijze les zijn voor DSC3, DSC4 en DSC5 a.s. vrijdag! Maar ik kan me voorstellen dat de winst zoet was. Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-04-2007 20:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zeker een wijze les.

Zo arrogant om jezelf 'promoveren' te noemen ben ik echter zelfs niet Tong

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

18-04-2007 16:08 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nee inderdaad.
Wij heten gewoon Kampioen 5.

Grijns Koel

18-04-2007 17:21 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor de zekerheid: just kidding Glimlach

18-04-2007 17:21 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller