Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2006-2007 » Dinsdag 10 april Lightning Chess Delft
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Dinsdag 10 april Lightning Chess Delft Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dinsdag 10 april (derde Paasdag) organiseert de Delftsche SchaakClub Lightning Chess Delft.

Lightning Chess - ook wel Bullet Chess genoemd - is een vorm van snelschaak waarbij een bedenktijd van maximaal 2 minuten per persoon per partij voor handen is. Het is een zeer spectaculaire vorm van snelschaak die op internet heel populair is.

bedenktijd 2 min p.p.p.p.
inschrijving op de avond zelf tot 20:10 uur
kosten geen
aanvang 20:15 uur
plaats DuWo Denksportcentrum

voor meer informatie
www.delftseschaaksite.nl/toernooi/lightningchess

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 03-04-2007 at 18:01.

02-04-2007 18:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

leeftijd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De leeftijd gaat tellen,voor een partij van 2 min wel te verstaan! Vorige keer raakte ik.bij wijzen van spreken, bijna in een coma toen ik kost wat kost het tempo wilde volhouden. Huil 2 Helaas moet ik dit aan mij voorbij laten gaan. Dit in ogenschouw nemende rest mij de vraag; Is er ruimte voor 60 plusleden, in een bescheiden bezetting ,voor een tournooitje met 10 min.p.p.p.p.?????? Hoeveel leden hebben wij in die categorie....en willen zij??? Iets om te onderzoeken??
Tenslotte moet je ons maar als oudere "jeugd" met toekomst mogelijkheden Tong

08-04-2007 10:03 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Natuurlijk mogen leden die niet willen lightningschaken een toernooitje met een ander tempo opstarten! Niemand is verplicht mee te doen. Het is alleen de hoofdactiviteit van de avond.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

08-04-2007 10:40 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller