Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2002-2003 » correspondentie schaak
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Marc Marc is a Male
DSC-lid




geregistreerd: 06-03-2002
aantal berichten: 7

correspondentie schaak Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

hallo
beste medeleden,
Het correspondentie-toernooi verloopt voorspoedig. veel partijen gaan hun laatste fase in. Helaas zijn door omstandigheden wel een aantal mensen uitgevallen. Niettemin zijn het leuke, interessante en soms enigzins bizarre partijen.
Groeten, Marc

06-03-2002 22:06 Marc is offline Send an Email to Marc Search for Posts by Marc Add Marc to your Buddy List Add Marc to your Contact List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

bizarre partijen? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Jij bent zeker zelf verantwoordelijk voor die "bizarre partijen" Knipoog Wie speelt er dan ook 17. Ld4?? Mijn 17... Pd5 zal je wel leren! Lach

Ik wacht met spanning je volgende zet af!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

07-03-2002 19:34 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Marc Marc is a Male
DSC-lid




geregistreerd: 06-03-2002
aantal berichten: 7

inderdaad ja! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik ben inderdaad (mede)verantwoordelijk voor die 'bizarre partijen'. na het laten zien van mijn partij tegen Kees aan Corniel, sloeg hij stijl achterover. Geschokt wat betreft mijn partij tegen jou, daar reken ik op een bloedeloze remise. Tevreden see ya

16-03-2002 12:23 Marc is offline Send an Email to Marc Search for Posts by Marc Add Marc to your Buddy List Add Marc to your Contact List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marc
Na het laten zien van mijn partij tegen Kees aan Corniel, sloeg hij stijl achterover.

Ja nogal Wiedis, dat heeft echt totaal niets met schaken te maken. Happy Het is zo onwaarschijnlijk dat je gewoon twijfelt of je niet naar een slechte futeristische film kijk. t8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-03-2002 18:10 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marc
wat betreft mijn partij tegen jou, daar reken ik op een bloedeloze remise. Tevreden


Bang zeker! Happy Zo'n kalme opening, en je hebt nog wel wit! Saai hoor... En waarom tegen Kees dan wel een spectaculaire partij? Kwaad Grijns Ik wil die partij tussen jou en Kees geloof ik wel eens zien!

Overigens ben ik nog steeds van plan je van het bord te meppen! Tong

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-03-2002 17:52 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Marc Marc is a Male
DSC-lid




geregistreerd: 06-03-2002
aantal berichten: 7

LOL Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by untagonklik
Overigens ben ik nog steeds van plan je van het bord te meppen! Tong


voor mijn reactie op die op die opmerking, zie onderwerp van dit bericht. Lach Wat betreft mijn partij tegen kees, dat was een beetje een foutje. Het betrof een wazige openingsvariant waar de compu en ik niet zo goed mee overweg konden Verward BTW, de partij wordt je bij deze toegestuurd!

tot maandag

23-03-2002 12:59 Marc is offline Send an Email to Marc Search for Posts by Marc Add Marc to your Buddy List Add Marc to your Contact List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bedankt voor de parij Marc! Ik zal er eens rustig naar kijken (nadat ik al mijn eigen correspondentieschaakpartijen (leuk scrabble-woord Grijns ) weer heb bijgewerkt...).

Maar dit soort vriendelijke gestes veranderen niets aan mijn voornemen je van het bord te meppen! Tong

Trouwens, het was leuk je afgelopen maandag weer op de club te zijn tegenkomen. Dat moet je vaker doen, tenzij je van plan bent nooit de uitslag van je partij te noteren! Kwaad Kwaad Lach

Dus geef nog even de uitslag van die partij door a.u.b!

Alvast bedankt!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

23-03-2002 19:47 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Marc Zimmerman DSC-CorrespondentieSchaakKampioen 2002 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met nog een openstaande wedstrijd is Marc niet meer in te halen. Hiermee is hij de eerste DSC-CorrespondentieSchaakKampioen uit de geschiedenis!

Het kampioenschap voor 2003 gaat officeeël van start op 2 september 2002.

DSC'ers die intresse hebben om mee te doen aan dit kampioenschap worden verzocht contact met mij op te nemen: CornielN@yahoo.com

Niet-DSC'ers die intresse hebben om ook mee te doen aan dit kampioenschap zijn een bedrag van 10 Euro verschuldigd. Hiervoor worden zij DSC-correspendentieschaaklid, voor een seizoen.

Opgeven kan tot 9 september 2002. De tijdcontrole gaat echter al in op 3 september.

Bedenktijd is net als vorig seizoen 60 dagen voor 10 zetten. Voor verdere vragen neem contact met mij op. Hier op het forum of per mail.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-05-2002 13:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Opgeven kan tot 9 september 2002. De tijdcontrole gaat echter al in op 3 september.

Momenteel hebben zich voor het 2e Kampioenschap de volgende leden aangemeld:

Arno Wiersma
Jan de Vries (niet DSC'er)
Marc Zimmerman (regerend kampioen)
Corniel Nobel (tevens wedstrijdleider)

Ik hoop op nog 3 deelnemers, dat zou een mooie groep vormen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-08-2002 22:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marc Marc is a Male
DSC-lid




geregistreerd: 06-03-2002
aantal berichten: 7

daar is'ie weer! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoi iedereen die mee doet dit nieuwe seizoen:
zoals ik sommige van jullie al heb medegedeeld...
nieuwe ronde, dezelfde kansen Knipoog

oh, zorg ook vooral voor een regelmatige verbinding met het internet, anders kan je dat nogal opbreken. Lach

met mijn favoriete opnening mep ik iedereen van het bord, inclusief de hele selectie van Cambuur (geintje)

omdat het nu half drie s'ochtends is verlaat ik jullie met de historische woorden:

Let the games begin!

24-08-2002 00:30 Marc is offline Send an Email to Marc Search for Posts by Marc Add Marc to your Buddy List Add Marc to your Contact List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou Marc, het is nu allemaal alweer een beetje aan de gang, maar echt onder de indruk ben ik nog niet van je...

Nee, neem dan Corniel! Die speelt weer iets totaal onverwachts. Ik win een dame tegen een toren en twee stukken, maar heb tevens één der stukken van de heer Nobel opgesloten. En het schijnt nog bekend te zijn ook!

Het zal wel weer een hersenkrakertje worden, maar winnen zal ik! En van jou ook (hoop ik)!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

01-10-2002 01:25 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
Nee, neem dan Corniel! Die speelt weer iets totaal onverwachts. Ik win een dame tegen een toren en twee stukken, maar heb tevens één der stukken van de heer Nobel opgesloten. En het schijnt nog bekend te zijn ook!

Ach, bekend... Het is wel eens eerder op het bord gekomen, laat ik het zo zeggen. Lach Draaiend hoofd Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-10-2002 08:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Eerste uitslagen bekend Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tijdens het DSC Correspondentieschaak Kampioenschap zijn de eerste uitslagen bekend: Camile verloor van Corniel op tijd en Arno versloeg Corniel op zeer fraaie wijze: De stand is te bezichtigen via http://dsc.oli.tudelft.nl/www/corrchess

Wordt vervolgt...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-01-2003 10:56 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, de eerste overwinning is binnen! Nu nog maar drie potjes winnen..... Grijns

En daar wordt rustig aan gewerkt....

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-01-2003 00:43 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller