Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2006-2007 » Interne competitie (19): Koplopers winnen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (19): Koplopers winnen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de negentiende ronde van de interne competitie wonnen zowel Gert Legemaat als Joram op den Kelder hun partij. Gert was te sterk voor Hora Vlam, Joram versloeg Pieter Buzing.

Pauline van Nies debuteerde met een knappe overwinning op de taaie Bob Voogt. Ze won een kwaliteit en bracht daarna gedecideerd het punt op het droge.

Er waren deze ronde weinig verrassingen. De remise van Simon Broos tegen Arend Bosma was enigszins verrassend, maar de meest opvallende uitslag was de overwinning van Bert Zwemstra. Hij versloeg Gerrit Bussmann.

Uitslagen
 wit zwartuitslag
1Hora Vlam-Gert Legemaat0-1
2Joram op den Kelder-Pieter Buzing1-0
3Pauline van Nies-Bob Voogt1-0
4Walter Anema-Richard Oranje0-1
5Rufael Mekuria-Kees Voorberg0-1
6Rob Smits-Lyubomir Mishkovski½-½
7Kees van der Meer-Pieter Goossens1-0
8Bart Meulemans-Kim Meulenbroek0-1
9Kees Korving-Cees Huygen1-0
10Jan van de Donk-Diederik van Heijgen½-½
11Frans Palm-Martin Glimmerveen0-1
12Frank van Zutphen-Dilshad Ramadan1-0
13Jan-Pieter de Vries-Annamaria Dokman½-½
14Simon Broos-Arend Bosma½-½
15Henrik Tamerus-Jack Duijvestijn1-0
16René Poots-Theo Rekveldt0-1
17René Torenstra-Lito van Reede1-0
18Jan-Peter van Zandwijk-Jaap Flohil1-0
19Rick Plomp-Herman Zonderland1-0
20Roel Visser-Rob Scherpenisse1-0
21Kees Venema-Frans Smit1-0
22Olivier Marincic-Aad de Jong1-0
23Bert Zwemstra-Gerrit Bussmann1-0
24Paul van Riet-Bram van der Leije1-0
25André van der Weide-Pieter Quist0-1
26Dolf Mulder-Steven van der Weele½-½
27Leo Zuijdgeest-Ernst Hanewald0-1


De stand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

13-03-2007 02:32 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisteren tegen Walter Anema een van de btere varianten voor zwart in het Hollands van stal gehaald. Wit probeerde het met een vroeg f3 maar kwam nooit tot e4 en moest met een later f4 toegeven dat de strategie enigzins was mislukt. Papa Anema is door zoonlief enigzins vermoeid (een druk mannetje zo vertelde hij me na de partij) en dat gaat ten koste vand e energie op een maandagavond. Even later koste dat walter twee centrumpionnen waarmee de partij was beslist, luttele zetten later werde de figuurlijke handdoek gegooid. Door verlies van Pieter, Hora en Bobby sta ik zowaar derde. ALs we dat voorlopig vast kunnen houden zijn we niet ontevreden over het verloop van dit seizoen.

13-03-2007 11:04 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Joram op den Kelder
Oud-lid


geregistreerd: 12-02-2005
aantal berichten: 143

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er hebben altijd gekke dingen in de stand gezeten, maar dit slaat wel alles. In de subtop, op plek 22, Peter Pilgrim met 0 gespeelde partijen! Verward Draaiend hoofd

Er zal vast een goede reden voor zijn... Grijns

__________________
The greatest mistake a man can make is to be afraid of making one.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Joram op den Kelder on 13-03-2007 at 19:35.

13-03-2007 19:34 Joram op den Kelder is offline Send an Email to Joram op den Kelder Search for Posts by Joram op den Kelder Add Joram op den Kelder to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Joram op den Kelder
Er hebben altijd gekke dingen in de stand gezeten, maar dit slaat wel alles. In de subtop, op plek 22, Peter Pilgrim met 0 gespeelde partijen! Verward Draaiend hoofd

Er zal vast een goede reden voor zijn... Grijns


Peter heeft mij vorige week gemeld dat hij weer dichterbij Delft woont en dat hij weer vast interne komt spelen. Aldus had ik hem vast in de stand opgenomen. Hij meldde zich echter voor afgelopen maandag af, dus staat hij nu in de stand met 0 gespeelde partijen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

13-03-2007 21:37 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

25 Ted Barendse 1041 A 15 56,7

vindt ik veel gekker Verward

14-03-2007 10:34 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik niet: ik heb zijn resultaten gezien. En die waren nogal wisselend...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

14-03-2007 11:53 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Richard
25 Ted Barendse 1041 A 15 56,7

vindt ik veel gekker Verward


Het moet niet veel gekker worden inderdaad Tong

14-03-2007 13:58 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller