Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2006-2007 » Interne competitie (14): Joram op den Kelder versterkt koppositie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (14): Joram op den Kelder versterkt koppositie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Joram op den Kelder heeft zijn koppositie verstevigd met een overwinning op Rufael Mekuria. Hij zag tevens achtervolgers Richard Oranje en Chiel van Oosterom remise spelen. Gert Legemaat was de hoogstgeklasseerde achtervolger die won; hij versloeg Pieter Goossens.

De uitslag van het duel tussen Bart Vlasblom en Theo Rekveldt is (voorlopig) op remise gezet. Op het uitslagenblad was geen uitslag ingevuld.

Uitslagen
 wit zwartuitslag
1Joram op den Kelder-Rufael Mekuria1-0
2Richard Oranje-Chiel van Oosterom½-½
3Gert Legemaat-Pieter Goossens1-0
4Bob Voogt-Bart Meulemans1-0
5Arend van Dop-Dilshad Ramadan1-0
6Pieter Buzing-Hora Vlam0-1
7Kees van der Meer-Kim Meulenbroek½-½
8Roland ten Have-Jan van de Donk1-0
9Naomi Snikkers-Adriaan ter Mors½-½
10Lito van Reede-Frans Palm½-½
11Ted Barendse-Joost Michielsen1-0
12Diederik van Heijgen-René van Alfen1-0
13Rob Scherpenisse-Albert Kemeling0-1
14Jack Duijvestijn-Kees Korving0-1
15Simon Dirkse-Herman Zonderland1-0
16Bart Vlaslom-Theo Rekveldt0-1
17René Poots-Rick Beekenkamp1-0
18Gerard Bilars-Gerrit Bussmann1-0
19Mark Versteegh-Martin Glimmerveen0-1
20Tabitha Snikkers-Leo Zuijdgeest1-0
21Olivier Marincic-Jan-Pieter de Vries0-1
22Paul van Riet-Roel Visser½-½
23Frans Smit-René Torenstra0-1
24Antoon Frehe-Ernst Hanewald1-0
25Bert Zwemstra-Jan Swart1-0
26Steven van der Weele-Gabe Hoekstra1-0


De stand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 12-02-2007 at 09:19.

06-02-2007 02:49 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas, helaas liet ik Chiel glippen op het eind. Ik zag dat ik een paard kon winnen, maar hield dan 2 torens tegen toren en twee pionnen over en zag niet hoe ik dat zou winnen (wat overigens niet al te moeilijk was ). VErvolgens zag ik wat anders maar vergat hierbij dat er driemaal dezelfde stelling op het bord kwam. Maar goed remise tegen Chiel is meer dan je denkt vooraf.

06-02-2007 14:24 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mark - Martin 0-1 (de strijd om de borden van DSC5 ) Knipoog , Diederik wint van Rene van Alfen - bookmakers zetten allemaal in op een halfje, zoals altijd bij Diederik - Tong en Ted die op bord 11 wint van Joost, dat zijn de dingen die mij opvallen.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

06-02-2007 15:20 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Mark - Martin 0-1 (de strijd om de borden van DSC5 ) Knipoog , Diederik wint van Rene van Alfen - bookmakers zetten allemaal in op een halfje, zoals altijd bij Diederik - Tong en Ted die op bord 11 wint van Joost, dat zijn de dingen die mij opvallen.


Ted is dan ook heftig in vorm ! Joost overzag wat en was kansloos.

07-02-2007 16:30 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Richard

Quote

Originally posted by Marco
Mark - Martin 0-1 (de strijd om de borden van DSC5 ) Knipoog , Diederik wint van Rene van Alfen - bookmakers zetten allemaal in op een halfje, zoals altijd bij Diederik - Tong en Ted die op bord 11 wint van Joost, dat zijn de dingen die mij opvallen.


Ted is dan ook heftig in vorm ! Joost overzag wat en was kansloos.


Op zulke lage borden hangt het altijd om gemiste tactische grappen, nietwaar? Knipoog

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

07-02-2007 19:08 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Is de stand al bekend?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

12-02-2007 00:20 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hrm, had ik die nog niet geplaatst... Hij staat er nu. Ik heb ook de tussenstand in de verschillende ratinggroepen geplaatst. Die standen staan onder de algemene ranglijst.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

12-02-2007 09:18 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Adriaan ter Mors Adriaan ter Mors is a Male


geregistreerd: 18-05-2006
aantal berichten: 67

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er lijkt iets mis te zien gegaan bij het sorteren van de stand in de ratinggroepen B, C en D.

12-02-2007 09:48 Adriaan ter Mors is offline Send an Email to Adriaan ter Mors Search for Posts by Adriaan ter Mors Add Adriaan ter Mors to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Adriaan ter Mors
Er lijkt iets mis te zien gegaan bij het sorteren van de stand in de ratinggroepen B, C en D.


Gezien en gecorrigeerd. Heel irritant dat als je getallen in tekst-formaat sorteerd in excel je de volgorde 1, 10, 11, 12, ...., 19, 2, 20, 21, ... krijgt.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

12-02-2007 10:21 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bijna goed nu: hat aantal gespeelde partijen (voor B,C,D) staat onder het hoofdje 'Procent' en wordt ook als procent geschreven. En met 7% op kop staan, dat staat toch maar zielig Lach

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

12-02-2007 11:26 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by BartM
Bijna goed nu: hat aantal gespeelde partijen (voor B,C,D) staat onder het hoofdje 'Procent' en wordt ook als procent geschreven. En met 7% op kop staan, dat staat toch maar zielig Lach


Dat impliceert dat er meer verloren dan gewonnen wordt, en die constatering lijkt te kloppen. Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

12-02-2007 15:16 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ok, ok... poging 3 dan!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

12-02-2007 17:36 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller