Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Inlog- en postprobleempjes
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Inlog- en postprobleempjes Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoi Sander,

Ik weet niet of ik de enige ben (vandaar een post), maar ik heb regelmatig problemen met posten en inloggen.
Typisch scenario: inloggen -> posten -> foutmelding dat ik moet inloggen. Ik log opnieuw in, ben mijn post kwijt, post opnieuw (gelukkig gecopieerd) lukt niet, ga terug, ben mijn post kwijt, enz.
Soms word ik in één keer herkend, anders niet.
Ik laat in dit geval cookies toe. Heb je ook refers nodig, etc.?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

20-12-2002 17:27 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er zijn meer mensen die hetzelfde probleem hebben, en ik weet nog steeds niet helemaal waar het aan ligt. Soms ligt het aan de merkwaardige manier waarop vreemde browsers met cookies omgaan, maar dat is bij jou geloof ik niet het geval.

Ik heb zelf het probleem gek genoeg nog nooit gehad. Als er iemand is die weet waar dit mysterieuze probleem mee te maken heeft houd ik me aanbevolen. Knipoog

Wat je nog kunt proberen is cookies in het forum uitzetten (user cp - edit options - use cookies - no). Je user ID wordt dan versleuteld in de links ipv uitgelezen via een cookie. In theorie iets minder veilig, en je browser zal de volgende keer niet meer weten dat je bent ingelogd. Maar het lost misschien wel je postproblemen op.

Quote

Originally posted by Renato
Heb je ook refers nodig, etc.?
Het ontgaat me eigenlijk een beetje wat je hiermee bedoeld. Is er iets in IE wat je uitgezet hebt wat normaal aanstaat? Iets ongewoons aan je settings?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

20-12-2002 17:31 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb dit probleem wel gehad. Ik had toen IE 5.0 geloof ik. Daarna heb ik een keer IE6 geïnstalleerd (download.microsoft.com) en een update.

Nooit meer problemen gehad. Misschien heeft dat er ook mee te maken dat ik nu alleen nog maar fora bezoek met Opera (www.opera.com) Lach

Maar nu weer serieus. Probeer eens een update van IE en installeer de saftypackage. Komt het vast goed.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-12-2002 17:59 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Netscape Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik maak gebruik van Netscape (Netschaap, volgend C.N.) en heb eigenlijk zelden ergens last van.
Ik prijs mij gelukkig.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

23-12-2002 16:04 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller