Delfts Schaakforum » Overig » Schaaksoftware & -computers » Gratis af te halen (bij de bar): Fritz 7
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Gratis af te halen (bij de bar): Fritz 7 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor diegenen die nog niet overtuigd zijn van ChessBase (oh God, daar gaan we weer): ik neem maandag Fritz 7 mee - je mag 'em zo meenemen - ik heb inmiddels Fritz 8.
De enige restrictie is dat je er niet mee op internet kunt spelen (behalve als gast), omdat het een geregistreerde kopie is (Sterke spelers mogen onder mijn naam inloggen.) Grijns
Reservering kan hier onder vvvv

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

14-12-2002 02:04 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Renato
Ik neem maandag Fritz 7 mee - je mag 'em zo meenemen - ik heb inmiddels Fritz 8.

Bedankt voor het aanbod, maar ik bezit Fritz7 al. Net als Fritz6 (heb ik voor onbepaalde tijd uitgeleend), Hiarcs 7.32, Nimzo8, ChessTiger, Junior6 en Junior7. Ik bied hier natuurlijk niet aan om iemand een kopie te verstrekken, want dat is strafbaar. Lach

Quote

De enige restrictie is dat je er niet mee op internet kunt spelen (behalve als gast), omdat het een geregistreerde kopie is (Sterke spelers mogen onder mijn naam inloggen.)

Niet dat er iemand wíl inloggen. Schaken via de ChessBase-server zuigt!. Schaken via FICS of desnoods via ICC is veel leuker!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-12-2002 10:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Niet dat er iemand wíl inloggen. Schaken via de ChessBase-server zuigt!


Daar sluit ik mij van harte bij aan. Ik ben er twee keer geweest - ik wil alles wel een keer gezien hebben qua schaken op internet - maar eigenlijk alleen chess.net beviel slechter. Weinig spelers en ook de interface sprak me niet aan.

Quote

Originally posted by Corniel
Schaken via FICS of desnoods via ICC is veel leuker!


Desnoods?! Er zijn gemiddeld wel even vijf keer zoveel mensen ingelogd op ICC, ondanks het commerciele karakter van de server. Lach

Ik ontvang net Fritz 8 in de brievenbus en ga hem nu installeren. Ik ben benieuwd. Tevreden

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

16-12-2002 13:47 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou als je Fritz 7 al hebt is Fritz 8 eigenlijk niet zoveel nieuws onder de zon. Ok, het door Direct X aangestuurde 3D bord is leuk, maar ik geef eigenlijk nog steeds de voorkeur aan een gewoon 2D bord. De Fritz 8 engine lijkt zo op het eerste gezicht niet spectaculair sterker te zijn dan Fritz 7.

Wel opmerkelijk is dat het geheel nu is verdeeld over maarliefst 2 CDs.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-12-2002 10:52 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

_Twee_ CD's? Ik heb meteen Van Stockum gebeld en ze sturen de tweede CD alsnog op...
De grote veranderingen zitten met name in de internet interface (mail, simultaan, sociaal rating systeem -> eindelijk kun je het mensen duidelijk maken wanneer er een irritante figuur tussen zit) en de opening- en eindspel training. Verder is er inderdaad niet veel veranderd; een paar kleine GUI dingen. Tegen de engine zelf heb ik nog niet gespeeld, maar ik zal niet opeens wél van 'em winnen...

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

17-12-2002 14:49 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Verward

Is de Fritz 7 cd nog beschikbaar?
Afgelopen maandag was ik er niet...
en ik weet ook niet of ik er komende maandag (of die erna) nog ben.


 


Maar die cd lijkt mij toch wel handig,
ik moet toch wel weer een beetje gaan schaken,
lange tijd niet gedaan... Frons

18-12-2002 15:42 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wel, je bent de eerste en enige belangstellende, dus bij deze. Ik zal 'em de komende tijd in mijn rugzak stoppen, dan komt het wel goed.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

19-12-2002 00:09 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Renato
Wel, je bent de eerste en enige belangstellende

Nee, de enige belangstellende die hem zelf (of Fritz8) nog niet heeft...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-12-2002 16:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hey, morgen (13 jan.) ben ik hoogstwaarschijnlijk op de schaakclub,
zou je de cd morgen alsjeblieft mee kunnen nemen...? Verward

12-01-2003 17:10 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller