Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2002-2003 » DSC 8
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

DSC 8 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als ik het goed heb, heeft DSC8 voor de derde keer 4-4 gemaakt.
DSC8 is een team dat zo te zien niet sterker is dan de andere teams in die klasse, en zeker Schaakhuis 2 was een zware tegenstander. Voor wie een hekel aan verliezen heeft, is een gelijkspel een eervol resultaat.
Bravo, DSC8!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

28-11-2002 13:03 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC8 heeft de stijgende lijn te pakken. De afgelopen clubavond heeft zij haar eerste wedstrijd gewonnen; Promotie 7 werd met 5˝ - 2˝ aan de zegekar gebonden! Als mijn geheugen mij niet in de steek laat waren dit de persoonlijke uitslagen:

Wout Cool 1
Ger Bussmann 1
René Herbold 1
Paul van Riet 0
Aad de Jong 1
Gerjan van der Dussen 0
Leo Zuijdgeest 1
Frans Smit ˝

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

03-12-2002 02:11 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller