Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2006-2007 » Simultaangever Kees van der Meer behaalt 64 procent
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Simultaangever Kees van der Meer behaalt 64 procent Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Clubkampioen Kees van der Meer nam het in de traditionele simultaan van de clubkampioen op tegen 21 tegenstanders. Hij scoorde 64,3 procent. Lees meer op activiteitenpagina: www.delftseschaaksite.nl/dsc/activiteiten/clubsimultaan.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Corniel on 28-08-2006 at 12:13.

22-08-2006 02:00 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Arbitrage Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben niet helemaal tevreden.
Ik lag om 10:00 op schema, maar ben daarna de tijd uit het oog verloren. Ik had een klokje mee moeten nemen!
Het plan om 11:00 op gelijkstaande borden remise aan te bieden en dan in de laatste drie kwartier sneller te lopen ging daarmee mis, zodat arbitrage uitkomst moest bieden.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

22-08-2006 07:42 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

geconsentreerd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat mij opviel Kees was je enorme concentratie en gedrevenheid. Volgens mij ben je wel een paar pondjes gewicht kwijt geraakt! Knipoog Je score resultaat blijft een enorme prestatie,gefeliciteerd Ja!

22-08-2006 08:08 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Gewicht? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Grinnik. Nee, mijn pondjes zitten er nog aan!
En het is niet Uw gewicht dat U gewichtig maakt (dat was een slogan uit de jaren '70 of zo)!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

22-08-2006 10:03 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

 spelerjaarspr
1Gert Legemaat20052369
2Ted Barendse20042317
3Michiel van Wissen20002303
4Gert Legemaat20022191
5Gert Legemaat20032136
6Kees van der Meer20062119
7Marten Wortel19992046
8Dolf Beltz20012015


Kees heeft in dit licht bezien een redelijk goede simultaan neergezet. Ik heb de elo compensatie op 16,8 per extra deelnemer gezet. Dat is binnen deze acht goed te doen (tussen de 20 en 26 deelnemers), maar voor 40 wordt het een ander vehaal.

Maar ik denk dat Gert zeer tevreden mag zijn met dit resultaat.

Lees meer over spr.

Binnenkort zal ik weer eens wat research gaan doen omtrent de beste correctie voor spr.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-08-2006 20:26 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag heb ik een pagina geklust voor de clubkampioensimultaans (www.delftseschaaksite.nl/dsc/activiteiten/clubsimultaan) Graag zou ik van de oude rotten van de club info ontvangen van de edities voor 1999 en algemene info over deze traditie.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-08-2006 17:03 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller