Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2005-2006 » Olaf Cliteur en Kees Koper winnen Open Delfts Doorgeefschaakkampioenschap
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Olaf Cliteur en Kees Koper winnen Open Delfts Doorgeefschaakkampioenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het Zandvoortse duo Olaf Cliteur en Kees Koper hebben de titel Open Delfts Doorgeefschaakkampioen in de wacht gesleept. In de finale versloegen ze Ted Barendse en Jan-Peter van Zandwijk.

Lees een uitgebreid verslag op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

07-06-2006 02:35 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na twee jaar samen Richard kampioen te zijn geworden en vorig jaar tweede met Chiel bakte Richard en ik er dit jaar echt helemaal niets van.

We waren beiden tactisch zwak, Richard overspeelde zich tijdens de aanval een aantal keer, en ik liet mijn 2e rij regelmatig aan mijn tegenstander die daar vriendelijk pionnetjes op zette...

Het was wel heel gezellig. Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-06-2006 17:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

het was inderdaad niet veel met corniel Huil Knipoog gelukkig zelf nog wel een paar keer weten te winnen waaronder een 1-1 tegen zandvoort en een 1-1 tegen bob en rob.

08-06-2006 12:03 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller