Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2002-2003 » DSC KnockOut Toernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC KnockOut Toernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vanaf aanstaande maandag (4 november 2002) gaat bij DSC de bekercompetitie van start. De (voorlopige) indeling is bekend en te vinden op:
http://dsc.oli.tudelft.nl/www/knockout/

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

30-10-2002 13:49 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mag ik vragen hoe die indeling eigenlijk tot stand is gekomen? Een volstrekt willekeurige loting met als enige regel dat geplaatste spelers niet aan elkaar gekoppeld konden worden? Verward

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

30-10-2002 18:23 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Mag ik vragen hoe die indeling eigenlijk tot stand is gekomen?
Ja dat mag:
  • Eerst de acht geplaatste spelers bepalen
  • Door loting de volgorde van deze geplaatste spelers in het schema
  • Daarna van elke geplaatste speler bepalen op welke van de 8 mogelijke posities hij/zij begint (wederom loting)
  • De overgebleven posties invullen met de overige deelnemers
Zoals je ziet Marco, behoorlijk willekeurig. Ik hoop dat je tevreden bent met het antwoord.

Ik zou bijna zeggen. At Your...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

31-10-2002 08:41 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Toevoegingen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er zijn 3 spelers toegevoegd:
Dolf Beltz
Joram op den Kelder
Rick Plomp

Eerst genoemde zou op basis van zijn rating geplaatst zijn, maar ja, te laat is te laat. Zowel Dolf als Joram zijn gekoppeld aan een bekende tegenstander, Rick is dat niet.

De nieuwe gekoppelde partijen zijn:

Dolf Beltz-Arno Wiersma
Joram op den Kelder-Bart Vlasblom

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

04-11-2002 09:17 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Poster en updates Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page



 

De vergiftigde pion - Corniel Nobel


Ter bevordering van de algehele feestvreugde en ter meerdere eer en glorie van de Delftsche SchaakClub heb ik een klein gedeelte van mijn nachtrust opgeofferd, voor het hierboven afgebeelde.

Verder kan ik melden dat er weer een aantal verlate inschrijvers aan het schema zijn toegevoegd, er aantal uitslagen bekend zijn én dat de laatste mogelijkheid tot inschrijven aanstaande maandag (2002-11-09) is.

Ook het definitieve reglement is onder constructie, en zal zosnel mogelijk openbaar gemaakt worden, zowel via het forum als via de website als schriftelijk via het prikbord op de club.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-11-2002 09:55 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Laat dat schema en reglement lekker zitten! Ik wil MEEEEEEEER POSTERS!!!!!!!! Wauw!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

06-11-2002 16:44 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

De laatste plaatsen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zojuist is Diederick van Heijgen toegevoegd. Dit levert de volgende paring op:
Diederick van Heijgen - Rick Plomp

Er zijn nu nog 9 gaten in het schema. Tot en maandag zijn deze op te vullen met nieuwe aanmeldingen.

Na maandag ga ik de op dat moment nog ongekoppelde spelers aan elkaar koppelen. Er is dus een kans van 50% dat er één persoon een bye heeft in de eerste ronde en zich automatisch plaatst voor de tweede.

Voor de tweede rond geldt (en dat lijkt me logisch) dat er (wanneer niet alle gaten worden opgevuld) dat er er een paar plekken zijn. Deze worden opgevuld met de Lucky-Loosers, maar dat had ik al eerder uitgelegd en ik verwacht dat, dat geen vragen meer opleverd.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-11-2002 10:52 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

aanmelding Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hm, als dat mogelijk is zou ik me bij deze nog wel aan willen melden. Lijkt me best leuk die knockout. Grijns

Is de glas server down? De poster is foessie. Verward

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

07-11-2002 10:55 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Hm, als dat mogelijk is zou ik me bij deze nog wel aan willen melden. Lijkt me best leuk die knockout.
Voor zover ik weet had jij je al aangemeld. Je bent gepaard tegen Mariana (jeugdspeelster) als ik het uit mijn hoofd zeg. En Als alles volgens plan verloopt (Michiel van Wissen wint van Jop (andere jeugdspeler) mag je in de tweede ronde tegen Michiel. Grijns


Quote

Is de glas server down? De poster is foessie.

Ze zijn hem even aan het updaten. Als het goed is, is ie vanmiddag weer online. Kan je direct de indeling bewonderen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-11-2002 11:16 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Je bent gepaard tegen Mariana (jeugdspeelster) als ik het uit mijn hoofd zeg. En Als alles volgens plan verloopt mag je in de tweede ronde tegen Michiel. Grijns
Mooi is dat. Eerst een makkelijke partij (neem ik aan) en dan kansloos uitgeschakeld worden. Mijn resultaten staan op voorhand vast.

Natuurlijk wel leuk om een keer tegen Wis te mogen spelen. Rockend

Wat gebeurd er eigenlijk met remises in de knockout?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

07-11-2002 11:39 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Wat gebeurd er eigenlijk met remises in de knockout?
Hmm, Sander. Volgens mij heb je niet helemaal zitten opletten...

Eerst twee keer een rapid-partij van 25 min. p.p.p.p.
Bij een gelijke stand gevolgt door twee snelschaakpartijen van 5 min. p.p.p.p.

Mocht het dan nog onbeslist zijn gebeurt er het volgende: wit krijgt 5 minuten en zwart 4. Bij remise gaat zwart door en anders de winnaar.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-11-2002 11:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
Hmm, Sander. Volgens mij heb je niet helemaal zitten opletten...
Klopt, ik wou dan ook aanvankelijk niet meedoen. Hoe het kan dat ik toch al was ingeschreven is me een raadsel. Verward

Maar het klinkt goed. 25 minuten is wel een leuk tempo.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

07-11-2002 11:52 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Maar het klinkt goed. 25 minuten is wel een leuk tempo.
Klopt, en als Arno Dolf kan aan uitschakelen, waarom zou jij dan Michiel niet kunnen uitschakelen? Of Marianne jou? Lach Draaiend hoofd Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-11-2002 12:15 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Is de glas server down? De poster is foessie.

Daar is tie weer... Grijns

Geupdated en wel! Draaiend hoofd 8) Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-11-2002 09:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Definitieve indeling eerste ronde Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De definitieve indeling is er:

Er zijn drie lege entries. Dat houdt in dat er drie lucky-loosers tijdens de tweede ronde instromen. Doordat we een oneven aantal deelnemers hebben is er ook een bye. Deze is voor Richard Oranje.

Waar welke lucky-looser gaat instromen is nog niet helemaal duidelijk. Dit hangt af van wie het worden.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

12-11-2002 14:46 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Ronde 2 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maandag 13 januari a.s. zal de 2e ronde van het DSC KnockOut bekertoernooi beginnen.

De indeling is te vinden op http://dsc.oli.tudelft.nl/www/knockout/

Drie Lucky Losers hebben de 2e ronde gehaald: Dolf Beltz, Pieter Quist en Theo Rekveldt.

Er staan nog enkele partijen open. De spelers zullen benaderd wordt door Arno en mij om deze zo spoedig mogelijk te spelen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-01-2003 18:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Corniel
De indeling is te vinden op http://dsc.oli.tudelft.nl/www/KnockOut/
Page not found. Frons

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-02-2003 18:42 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ah, al gevonden. De link is lowercase geworden:

http://dsc.oli.tudelft.nl/www/knockout/

doet het wel.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-02-2003 18:47 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller