Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2005-2006 » Interne competitie (22): Kees van der Meer blijft op titelkoers
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (22): Kees van der Meer blijft op titelkoers Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kees van der Meer heeft een belangrijke horde genomen op weg naar het kampioenschap. Met de zwarte stukken versloeg hij Dolf Beltz. De nummer twee, Gert Legemaat, kwam voor het DSC-bekerteam in actie en nam dus niet deel aan de interne.

Er waren liefst 22 partijen in de interne competitie, maar geen van deze ontmoetingen eindigde in een puntendeling. Blijkbaar doen de DSC-ers een poging een fles pleegzuster bloedwijn in de wacht te slepen, en heeft het melkpak een minder hoge prioriteit.

De uitslagen:
 wit zwartuitslag
1Dolf Beltz-Kees van der Meer0-1
2Willem-Jan van den Broek-Pieter Buzing1-0
3Bob Voogt-Arno Wiersma1-0
4Diederik van Heijgen-Ted Barendse0-1
5Gerard Bilars-Arend van Dop0-1
6Jan-Pieter de Vries-Hora Vlam0-1
7Pieter Goossens-Jack Duijvestijn1-0
8Koert ter Veen-Pieter Quist1-0
9Johan van de Pol-Paul van Riet1-0
10Frans Palm-Simon Broos1-0
11Marianne Zelitchenko-Frank van Zutphen0-1
12Cees Huygen-Roland ten Have0-1
13Frans Smit-Henrik Tamerus0-1
14Corniel Nobel-Ben Sedee0-1
15René Poots-Rick Beekenkamp1-0
16Kees Korving-Leo Zuijdgeest1-0
17Theo Rekveldt-Kim Meulenbroek0-1
18Rufael Mekuria-Edgar Huisman1-0
19Aad de Jong-Steef van der Weele0-1
20Mathijs Gijsbers-Adriaan ter Mors1-0
21Dolf Mulder-Ernst Hanewald1-0
22Jan Swart-Kees Venema0-1


De stand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-04-2006 03:27 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Koert Koert is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 30-09-2003
aantal berichten: 68

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Melkpak.

Daar ga ik voor, alleen hoe is het met de tussenstand?

En hoe met met de verpleegster?

25-04-2006 09:22 Koert is offline Search for Posts by Koert Add Koert to your Buddy List
Pieter Buzing Pieter Buzing is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 292

Willem-Jan en zijn Loperpaar Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page


Het ging opeens heel snel in Willem-Jan vd Broek - Pieter Buzing, na 1 Da5xa4.
Hier speelde ik ipv Lxe1 het ongelukkige 1 ... Dd7xf5. Ik had de witte dreiging totaal overzien: 2 Lg2xd5+!
En tot overmaat van ramp koos ik ook nog voor 2 ... Kg8-f8? (Waarom?! Ik weet niet wat mij bezielde)

Vind U hier de killer die ik totaal had gemist?

25-04-2006 11:02 Pieter Buzing is offline Send an Email to Pieter Buzing Search for Posts by Pieter Buzing Add Pieter Buzing to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

RE: Willem-Jan en zijn Loperpaar Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Pieter Buzing
Vind U hier de killer die ik totaal had gemist?


Ja.
Auw.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

25-04-2006 16:54 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu niet het geduld om het door te rekenen, maar mijn gevoel zegt Dxb4+

26-04-2006 00:29 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller