Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » DSC6 degradeert uit de eerste klasse
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC6 degradeert uit de eerste klasse Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC6 is gisteren tijden de gezamelijke laatste speelronde gedegradeerd uit de eerste klasse. De 5-3 nederlaag was voldoende voor voor DD 5 om van plaats te verwisselen. De vormalige Collectievers zouden aan een 4-4 genoeg hebben gehad.

Het was van het begin van de avond al duidelijk dat het moeilijk ging worden. Rens Sliedrecht stond vrij snel slecht, en ook Sydney Cadot stond snel minder.

Halverwege tekende zich een rampscenario af: de tussenstand was 4-1 voor DD. Op 2 van de 3 resterende borden stond DSC6 gewonnen, maar het bord van Pepijn Kenter was een ander verhaal:

of stelling van gelijke strekking


Pepijn had zwart, en dus een klein plusje, maar niemand zag in hoe dit te winnen zonder nadrukkelijke en vriendelijke hulp van de tegenstander.

Met de moed der wanhoop - of moet het hier de moet der wanhoop zijn? - speelde Pepijn door. Immers hij moest winnen. In zijn poging tot winst verloor hij echter zijn loper en moest hij - de stand was inmiddels 4-3 - opgeven.

08-04-2006 10:46 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Uhh Corniel, ik denk dat je deze kop toch maar beter lichtelijk kan aanpassen...

08-04-2006 11:21 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarom? Knipoog

(ik schreef degradeert met een d op het einde voor zij die het na de edit niet meer snappen)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-04-2006 11:36 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer!

08-04-2006 15:31 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller