Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » Interregionale promotieklasse
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Teun Teun is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 25-06-2003
aantal berichten: 217

Interregionale promotieklasse Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Uit welingelichte bronnen heb ik vernomen dat er op de komende ledenvergadering van de HSB een plan zal worden ingediend om vanaf komend seizoen een interregionale promotieklasse te organiseren, samen met de RSB en de LSB. Deze klasse zal bestaan uit tien teams en op zaterdag spelen. Jaarlijks promoveren er drie teams naar de KNSB.

Een leuk vooruitzicht voor het derde na het gemiste kampioenschap, een plek bij de eerste drie dit jaar schijnt te volstaan voor plaatsing! Ja!

01-04-2006 18:59 Teun is offline Send an Email to Teun Homepage of Teun Search for Posts by Teun Add Teun to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

moeten wij dit zien als een verkapte 4e klasse KNSB? Of een voorbereiding op het samengaan van de RSB, LeiSB en de HSB?

Verder vraag ik mij af hoe de verhouding binnen zo'n promotieklasse moet zijn tussen de 3 onderbonden. En hoe zit het met promotie/degradatie naar deze klasse toe? (Lees kan het over twee jaar zo zijn dat 5 van de 10 teams RSB zijn, 4 HSB en nog maar een LeiSB bijvoorbeeld?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-04-2006 14:38 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik dacht even dat het een 1 april-grap was Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

02-04-2006 19:09 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk het nog steeds...

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

02-04-2006 21:51 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller