Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Siteproblemen opgelost
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Siteproblemen opgelost Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met de nederige excusses van uw webmaster, de site werkt weer. De kern van het probleem lag in uw dwarse webmaster met een te krappe agenda.

Onze provider had problemen op hun oude server - kan gebeuren - en heeft toen maatregelen genomen. Omdat ik bang was dat e.a. niet goed zou werken heb ik verhuizing lang voor me uitgeschoven.

Nu zijn alle voorbereidingen afgerond. De nieuwe database is al ingebruik (gaf de meeste problemen) en de DNS gaat maandag om.

Als het goed is zal u er verder niets meer van merken. Mocht dat wel zo zijn, laat het ons weten. Nu maar hopen dat ik niet te vroeg gejuigd heb.

14-03-2006 22:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gegevens op de portal kloppen niet helemaal, maar ik neem aan dat dat wel recht trekt zo gauw de 'last post' gegevens weer wat aktueler worden.

En ik mis een aantal avatars op het moment, waaronder die van jou en mij.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

14-03-2006 22:29 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller