Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2005-2006 » Wie wordt de nieuwe clubkampioen van DSC in 2005/2006?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Poll: Wie wordt er kampioen van DSC in 2005/2006
Kees van der Meer 8 53.33%
Gert Legemaat 3 20.00%
René Torenstra 3 20.00%
iemand anders, namelijk... 1 6.67%
Dolf Beltz 0 0.00%
Chiel van Oosterom 0 0.00%
Joost Michielsen 0 0.00%
Ted Barendse 0 0.00%
Arno Wiersma 0 0.00%
Total: 15 Votes 100%
 
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Wie wordt de nieuwe clubkampioen van DSC in 2005/2006? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook dit jaar weer een spannende poll: Wie wordt de nieuwe clubkampioen?

Zie hier een overzicht van alle clubkampioenen.

kanshebbers
Voor Kees van der Meer zou het zijn derde kampioenschap zijn (zijn laatste kampioenschap beleefde hij in 1994). Hij staat aan kop een heeft de hoogste tpr.

Dolf Beltz heeft al heel vaak aan de top meegestreden om het kampioenschap. Een aantal keren zat hij er heel dicht bij. Alleen om die reden al zou je het hem gunnen.

Gert Legemaat zou zijn vierde titel verdienen in vijf jaar tijd. Een uitmuntende prestatie. In 1979 was er voor het laatst een kampioen (Hora Vlam) die zo'n indrukwekkende serie neerzette.

Chiel van Oosterom deed het vorig jaar zeer goed en ook dit jaar gaat het niet slecht, maar toch denk ik dat hij dit jaar minder kans maakt.


outsiders
Joost Michielsen heeft een prima tpr om mee te doen voor de titel. Wel zal hij in de rest van het seizoen genoeg partijen moeten spelen. Of dat gezien zijn drukke agenda gaat lukken is de vraag.

Ted Barendse is aan het begin van elk seizoen een kanshebber. Tot zover loopt het allemaal nog hiet helemaal optimaal, en zijn achterstand is wat groot. Een sterke tweede seizoenshelft kan daar wellicht nog verandering in brengen.

De rest maakt - is mijn inschatting - op dit moment minder kans, maar we zullen zien.

14-02-2006 15:25 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Grijns Grijns
Wie stemt er nou op mij?! Gert? Glimlach
Ik gok op Gert. Of mag ik dat niet vertellen? Dan heb je het niet gelezen Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

15-02-2006 01:23 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

onduidelijke antwoorden Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Iemand anders... Wie dan?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-02-2006 22:14 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zes van de 13 stemmers hebben het goed gezien: Kees van der Meer gaat na 12 jaar weer clubkampioen van DSC worden. Gefeliciteerd.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-06-2006 10:07 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En nadat de clubkampioen bekend is geworden hebben nog twee mensen het goed gegokt... Knap hoor. Grijns Tong Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-07-2006 20:20 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller