Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Alle DSC'ers Online en actief op dit Forum!
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Alle DSC'ers Online en actief op dit Forum! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De testfase is - lijkt mij altans 8) - prima verlopen. Daarom stel ik voor om de DSC'ers maar te laten kennis maken met dit nieuwe medium.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-02-2002 12:29 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sander zou jij een mailtje naar Arno, Ted en Jan kunnen sturen? Met een korte toelichting uiteraard...

Bij voorbaat dank,

Corniel 8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-02-2002 12:30 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Leden met eigen Forum Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor alle leden die graag een eigen - persoonlijk - forum willen verwijs ik naar Sander van Gennip. Hij zij al in navolging van zichzelf - en mij! - overwegen u ook van een eigen forum te voorzien...

Groeten,

Corniel

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-02-2002 16:26 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik had het niet beter kunnen zeggen, Corniel. Tevreden

Ik wou daar graag aan toevoegen dat ieder forum in principe een eigen stijl kan hebben. Zie ook mijn persoonlijke subforum. Eventuele suggesties voor nieuwe forums voor DSC zijn natuurlijk ook van harte welkom in het suggestie forum. (Misschien een apart forum voor de jeugd?).

Ik zal Arno, Ted en Jan zo gauw mogelijk een mailtje sturen. Waarschijnlijk vanavond of dit weekend.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

28-02-2002 17:49 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Kangaroe Kangaroe is a Male
forumlid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 5

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

He sander! Ik wil ook zo'n plaatje bij mijn naam! of is dat alleen voor de supergodenwebmasters Grijns
iig ik heb het gezegd maar nogmaals topsite zeg, en ik kan niet van die smilies afblijvenKoel Lach

__________________
Ludo ergo sum

07-03-2002 21:00 Kangaroe is offline Send an Email to Kangaroe Search for Posts by Kangaroe Add Kangaroe to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja zeg, heb ik mijzelf net een normale naam gegeven, beginnen ze weer allemaal van die gekke nicknames te gebruiken. Ach ja, misschien verander ik mijn naam binnenkort wel weer in 'Daneel'. Draaiend hoofd

En ja hoor Dave, je kunt zo'n plaatje bij je naam krijgen. Lach
Daarvoor moet je een zogenaamde 'Avatar' instellen. Dat zit bij je andere instellingen onder het knopje 'user CP'.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

07-03-2002 21:08 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by baseman
Misschien zijn er wel 2 spelers doorgeschoven, maar vergeet vooral ook de versterking die DSC2 heeft ontvangen, niet!

Zekers Baseman! Maar misschien is het handig dat je voor de niet ingeweiden (zij die niet bij alle data kunnen) handig om aan te geven wie je bent. Hoewel toegegeven: veel 'Bas'-sen zitten er niet in het tweede. Lach Draaiend hoofd Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-09-2003 11:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Verwarring Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu ben ik dan ook een tijdje weggeweest, maar ik ben enigszins verward. Dit zou ook kunnen komen door mijn bloeddruk :)
Maar: worden er meerdere databases gebruikt?
Zo kon ik op de nieuwe URL een bericht van Arno lezen, maar mocht daar niet op antwoorden (ben ik niet meer actief? Of daar niet actief?) Toen ik via de links bovenin (dus onder de buttons) op zoek ging via Delfts Schaakforum - Nieuws, waar dit bericht geplaatst was, kon ik de desbetreffende post niet meer terugvinden... ?:) En hier mag ik dus weer wel op antwoorden. Vreemd.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

17-09-2003 02:39 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het betreffende bericht stond niet in 'algemeen - nieuws' maar in 'algemeen - aktiviteiten - nieuws'. Ik heb gisteren Arno rechten gegeven om daar te replyen - de oorspronkelijke rechten was iets vreemds mee. Ik heb echter geen idee of het de bedoeling van Corniel was dat mensen kunnen reageren in laatstgenoemd subforum.

Verschillende forums met dezelfde naam en verschillende rechten ben ik om eerlijk te zijn ook niet zo gelukkig mee, dat zal nog veel verwarring met zich mee gaan brengen vrees ik.

Corniel, was het de bedoeling dat leden kunnen reageren in aktiviteiten - nieuws?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-09-2003 09:08 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Corniel, was het de bedoeling dat leden kunnen reageren in aktiviteiten - nieuws?

Ja, dat is de bedoeling. De Nieuws subfora zijn een tijdelijke oplossing en zouden allen de zelfde rechten moeten hebben. er wordt gewerkt aan een nieuwe betere oplossing.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-09-2003 17:06 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Heropvouwen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op welke forumonderdelen zou ik moeten kunnen antwoorden? Zijn er waarop dat niet kan?

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

18-09-2003 14:23 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by winfvdm
Op welke forumonderdelen zou ik moeten kunnen antwoorden? Zijn er waarop dat niet kan?
Je zou - als lid zijnde overal op moeten antwoorden (wat je kan zien), maar slechts een beperkt aantal leden mag draden starten die 'Nieuws' zijn.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

19-09-2003 11:07 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller