Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Tip: "verborgen" teksten op dit forum
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Paul Koppens Paul Koppens is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 10-02-2005
aantal berichten: 62

Tip: "verborgen" teksten op dit forum Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toevallig had ik het volgende net uitgezocht voor het HSB-forum, dus toen ik toch bezig was......nou ja, misschien heeft iemand er wat aan.

Soms wil iemand een tekst op het forum plaatsen die niet meteen zichtbaar is, maar pas verschijnt door die tekst met de muis te selecteren. Dat kan vooral handig zijn om de oplossing van een stelling te geven, zonder het meteen te "verklappen".

De methode om dit te doen, is de tekst dezelfde kleur te geven als de achtergrond. De achtergrond wisselt per bericht. Gebruik de volgende kleurcodes om teksten op deze manier te verbergen:

voor de lichte achtergrond: [color=#F3F9FF]je verborgen tekst[/color.]
voor de donkere achtergrond: [color=#E5F2FF]je verborgen tekst[/color.]

LET OP: verwijder dan wel de punt in [/color.] (als ik dat hier doe, werkt het en is de tekst onzichtbaar!)

15-01-2006 18:23 Paul Koppens is offline Send an Email to Paul Koppens Search for Posts by Paul Koppens Add Paul Koppens to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

We hebben ook nog verschillende templates, vandaar dat ik meestal een lichte kleur kies (EDEDED of zo). Als je echt je best doet kun je het misschien wel lezen, maar dat moet je dan zelf weten :p
Zie de posts in het forum De Stelling.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

15-01-2006 21:22 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller