Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2005-2006 » Eindhoven-DSC: Ted verliest van Miedema
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 963

Eindhoven-DSC: Ted verliest van Miedema Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisterenavond heb ik vooruit gespeeld tegen Eindhoven, i.v.m. met mijn nakende reis naar Montenegro, waar het EK jeugd wordt gespeeld van 13 t/m 24 september.

Ik speelde tegen Roi Miedema, een jeugdspeler, die ik op grond van ervaring en speelsterkte zou moeten kunnen hebben.

De inleiding suggereert het al: ik heb verloren.
Ik was niet scherp, en speelde een paar maal niet de kritieke zet (zo had ik uit verloren stelling nog remise kunnen maken), en hij had zich goed voorbereid.

UIteraard baal ik als een stekker, omdat nu de moeite voor niets is geweest (bedankt nog Dolf voor het ophalen uit Eindhoven), en het team op achterstand staat.

Iedereen bij de eerste KNSB-wedstrijd succes, en sorry voor het verlies. Ik zal het de rest van het seizoen trachten goed te maken.

Overigens stel ik voor van alle KNSB-partijen een partijverzameling te maken (ik stel me beschikbaar voor het invoeren en verspreiden), en die o.a. te gebruiken bij de voorbereiding op komende tegenstanders.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

06-09-2005 09:18 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

RE: Eindhoven-DSC: Ted verliest van Miedema Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer Huil

06-09-2005 17:29 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller