Delfts Schaakforum » Overig » Internet » Nieuwe HSB website operationeel
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Nieuwe HSB website operationeel Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De nieuwe website van de HSB is nu beschikbaar. Sommigen kennen de oude nog onder ander adres, namelijk home.kabelfoon.nl/~jpvo. Het nieuwe adres is: www.haagseschaakbond.nl.

30-08-2005 09:12 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisterenavond is er een update gedaan van het competitie-onderdeel van de HSB-site. Ben benieuwd of het in de smaak valt: www.haagseschaakbond.nl.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-02-2011 11:39 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ziet er goed uit. Klikt allemaal makkelijk en snel door naar de gedetailleerde uitslagen en individuele resultaten.

Wel zie ik dat bij mijn resultaten het verkeerde KNSB-nummer staat (het goede is 7717886). Niet dat ik dat voor de verwerking van de betreffende resultaten erg vind trouwens. Knipoog

21-02-2011 11:48 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

@jpfox: iets om aan de competitieleider te melden. Zo staat het in de db, dus er zouden zomaar fouten kunnen optreden.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-02-2011 12:27 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De competitieleider (ondergetekende) had het reeds opgemerkt en als commentaar in de beheerschermen bij de wedstrijden staan. Maar ik moet nog een boel achterstallig onderhoud doen op de competitieresultaten; o.a. moeten de spelerslijsten nog worden aangevuld met ontbrekende spelers. Ik hoop hier binnenkort een keer aan toe te komen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

21-02-2011 12:38 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi, eindelijk een TPR.
Wat me trouwens opvalt is dat de uitslagen gebruik maken van de huidige rating. Dit klopt natuurlijk niet.
Bijvoorbeeld bij de uitslagen promotieklasse van X jaar terug staat mijn rating van dit jaar. Dat is toch wel jammer.

De mooiste situatie zou zijn om een synchronisatieslag met de KNSB-ratinglijst te maken, waardoor je de juiste rating bij het juiste bondsnummer en speeldatum kan ophalen. Als dit lastig is kun je in de db per wedstrijd ook de actuele ratings kunnen opslaan/kopiėren...

21-02-2011 14:04 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
jpfox jpfox is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-01-2008
aantal berichten: 382

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik
De competitieleider (ondergetekende) had het reeds opgemerkt en als commentaar in de beheerschermen bij de wedstrijden staan. Maar ik moet nog een boel achterstallig onderhoud doen op de competitieresultaten; o.a. moeten de spelerslijsten nog worden aangevuld met ontbrekende spelers. Ik hoop hier binnenkort een keer aan toe te komen.

Doe rustig aan Grijns

21-02-2011 14:15 jpfox is offline Send an Email to jpfox Search for Posts by jpfox Add jpfox to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Martin

Wat me trouwens opvalt is dat de uitslagen gebruik maken van de huidige rating. Dit klopt natuurlijk niet (..)

Dat is een punt van zorg idd. Er wordt geen historie bijgehouden. Wellicht dat ik daar eens wat aan kan doen.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-02-2011 16:04 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Goed werk van de HSB!

21-02-2011 19:07 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, dat valt in de smaak.
Daarmee kan de HSB voor den dag komen.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

22-02-2011 19:53 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gisterenavond nieuwe functionaliteit toegevoegd. Een overzicht met de aankomende wedstrijden en de laatste uitslagen. Feedback is welkom: www.haagseschaakbond.nl

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-02-2012 14:30 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nuttig! Het is erg prettig in te zien of er in een groep wedstrijden zijn gespeeld zonder daadwerkelijk naar die pagina te moeten om te kijken of er wat gebeurd is (of er achter te komen dat de uitslag nog niet is ingevuld).

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 08-02-2012 at 20:48.

08-02-2012 20:47 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nog een kleine aanpassing. Er staan nu W-We scores.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-02-2012 13:50 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller