Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » supermoderator?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lakens Lakens is a Male
forumlid


geregistreerd: 26-06-2002
aantal berichten: 1

supermoderator? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoi Daneel, zeg, even een forum gerelateerd vraagje, wat is precies een supermoderator? Ik geloof niet dat Zero die optie ook heeft op ons forum. Dit is toch niet een ondemocratische manier om de macht voor hemzelf te houden he???

26-06-2002 13:13 Lakens is offline Send an Email to Lakens Search for Posts by Lakens Add Lakens to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een Super Moderator is iemand die moderator rechten heeft in alle forums. Een gewone Moderator heeft alleen moderator rechten in het forum waar hij/zij voor is aangewezen. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

26-06-2002 13:32 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Een Super Moderator is iemand die moderator rechten heeft in alle forums. Een gewone Moderator heeft alleen moderator rechten in het forum waar hij/zij voor is aangewezen.

Ja Lakens, dat had je niet gedacht hè? Dat ik ergens nog belangrijker zou zijn dan jij? Lach Draaiend hoofd Lach

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-06-2002 13:55 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
iamzero iamzero is a Male
forumlid




geregistreerd: 24-01-2002
aantal berichten: 11

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Super Moderators kan ik natuurlijk wel instellen op mijn forum, maar dat doe ik niet. Mijn moderators (ministers) hebben elk hun eigen departementje, en meer krijgen ze niet.

__________________

http://www.iamzero.nl ? hasta la victoria siempre!

26-06-2002 14:01 iamzero is offline Send an Email to iamzero Homepage of iamzero Search for Posts by iamzero Add iamzero to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by iamzero
Mijn moderators hebben elk hun eigen departementje, en meer krijgen ze niet.

Maar jij hebt als voordeel, dat al je mods het redelijk serieus aanpakken. Hier zijn alleen Sander - en Untagonklik als ie zin heeft - actief genoeg om die taak op zich te nemen - en dan is het wel handig.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-06-2002 14:34 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De supermoderators hebben vanaf heden toegang tot het controlpanel. Dit omdat Arno dan ook de calender kan editen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-08-2003 17:22 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dan had je hem net zo goed administrator kunnen maken. Er is dan toch geen verschil meer. Glimlach

(overigens deelt het forum Arno nu ook in onder 'administrators'... link 'team' bovenaan.)

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

25-08-2003 17:54 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Dan had je hem net zo goed administrator kunnen maken. Er is dan toch geen verschil meer.

Daar zat wat in Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-08-2003 17:58 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hrm, ik vind alles best zolang het maar niet meer werk is... Grijns

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-08-2003 17:13 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller