Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Liever een Portal
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Liever een Portal Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarde Schaakvriendjes en -vriendinnetjes,

Graag zou ik op dit fenomenale forum nog een kleine weiziging tot stand zien komen:
Te weten één portal!

- Een wat? Hoor ik nu al een paar mensen denken. Een portal, dat is een 'login'-scherm met wat nuttige - en soms wat minder nuttige dan wel nutteloze - informatie over het forum. De handigste feature is nog wel dat de 10 laatste posts onder elkaar ziet - onafhankelijk van het subforum waar ze instaan. Een mooi voorbeeld van zo'n portal is de - hier al eerder aangehaalde - portal van het IAmZero-forum

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-06-2002 11:02 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
iamzero iamzero is a Male
forumlid




geregistreerd: 24-01-2002
aantal berichten: 11

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

iamzero, Corniel 8)

Een portal spreekt misschien meer tot de verbeelding, maar is toch vooral functioneel als er wat meer berichten in een forum worden geplaatst (als je dan alleen een forumoverzicht hebt, willen mensen nog wel eens nieuwe berichten over het hoofd zien). En er zijn natuurlijk leuke statistiekjes te bewonderen.

Ergo, ik zou zeggen: oordeel zelf! Draaiend hoofd

Ik kan hier trouwens niet stemmen! Wat is dat voor waanzin? Kwaad

__________________

http://www.iamzero.nl ? hasta la victoria siempre!

17-06-2002 15:12 iamzero is offline Send an Email to iamzero Homepage of iamzero Search for Posts by iamzero Add iamzero to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Iamzero
Ik kan hier trouwens niet stemmen! Wat is dat voor waanzin?

Ik vermoed IAmZero - zo staat toch veel cooler! 8) - dat het een overblijfsel is uit het - sommigen kunnen zich hier alleen misdragen tijdperk - de toegang van niet DSC-ers (en dus van jou) zijn toen naar beneden geschroeft. Ik denk dat Sander wel bereidt is dat weer op te schroeven, nu die problemen achter de rug lijken.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-06-2002 15:24 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Persoonlijk heb ik het niet zo op de portal index. De statistieken daarin boeien mij niet zo, en ik vind de normale forum index gewoon handiger. De laatste berichten kun je ook daar opvragen, en op schermen met een niet al te hoge resolutie (800x600) heeft de portal index de neiging te breed te zijn.

Al met al maakt het me niet zoveel uit, aangezien de gewone index wel beschikbaar blijft bij de eventuele invoering van een portal. Ik heb dan ook de gewone forum index van het iamzero forum gebookmarked.

Quote

Originally posted by Corniel
Ik denk dat Sander wel bereid is dat weer op te schroeven, nu die problemen achter de rug lijken.
Bij deze kunnen 'gewone' forumleden weer deelnemen aan polls. Knipoog

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

17-06-2002 15:52 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
iamzero iamzero is a Male
forumlid




geregistreerd: 24-01-2002
aantal berichten: 11

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

IAmZero - zo staat toch veel cooler!
Nee, COrNiel, nee Grijns

__________________

http://www.iamzero.nl ? hasta la victoria siempre!

17-06-2002 15:56 iamzero is offline Send an Email to iamzero Homepage of iamzero Search for Posts by iamzero Add iamzero to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by IAmZero
Nee, COrNiel, nee


Wel waar, maar doe mij - en alle Zeroïsten een plezier, en leidt deze discussie verder op het IAmZero-forum... Ik heb daar een draadje opgezet...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-06-2002 17:35 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

proeve Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op zich is een portal wel aardig.
Je zou een keer een portal kunnen klussen.
Aan de bezoekers vragen of ze daaraan echt de voorkeur aan geven.
Dan hebben we tenminste een experimentele basis om te vergelijken, nietwaar Sander?
Meten is weten, zoals Einstein al zei (... voordat bleek dat hij ongelijk kreeg in de discussie met Niels Bohr)
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

21-06-2002 09:30 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou, de sfeer die ik hier proef lijkt ten gunste van een Portal te zijn. Ik zal derhalve komende dagen de portal introduceren - waarschijnlijk dit weekend. Koel

Meten is weten - een waarheid als een koe, maar welke discussie met Niels Bohr was dat ook alweer? (Het zit vast ergens in een donker hoekje van mijn hoofd, maar ik kan het niet vinden.)

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

21-06-2002 09:44 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Wouter
forumlid




geregistreerd: 24-03-2002
aantal berichten: 11

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Meten is weten -


Als men maar weet wat men meet hoort daarnog achteraan, geloof ik.

Proberen maar, die portal. We zullen dan wel zien.

Je had vrijdagavond plenty tijd hiervoor na je salonremise met Arno Glimlach

Toch een prima resultaat. Ik heb weer de hele avond moeten zwoegen om op gelijk hoogte te komen. Jammer dat je al weg was toen de discussie over de bepaling van plaats 1 begon...

22-06-2002 12:23 Wouter is offline Send an Email to Wouter Search for Posts by Wouter Add Wouter to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was even puzzelen maar het werkt allemaal (op een paar kleinigheden die ik nog uit moet zoeken na dan). DSC heeft nu een portal. Koel

Wat vinden jullie ervan?

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

23-06-2002 12:17 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Einstein Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hebben twee deeltjes die niet meer met elkaar kunnen communiceren nog een geheugen?
De wiskunde die erachter zit staat bekend als de Ongelijkheid van (meneer) Aspect.
Einstein stelde 'Gott wuerfelt nicht', God dobbelt niet; Bohr en hij hadden in de jaren '20 heel wat gedachtenexperimenten waarover zij het niet eens werden en dit was een basispunt.
In de jaren '80 is het experiment uitgevoerd en Einsteins interpretatie bleek onhoudbaar.
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

24-06-2002 09:53 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Ik ben happy! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben heel erg content met de nieuwe layout,

Dat er nu maar nog meer gepost mag worden...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-06-2002 18:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller